ScooterAttack Weekend - 30 september '06

Pikeheat said:
lees ff terug dat is een leonelli ontsteking met mhr eprom en cdi

gewoon met leonelli cdi + bobine !!

heb nog een tijdje met em staan praten zover hij engels kon+ralf+

reden waarom hij deze ontsteking erop heeft: kon de curve gemakkelijk hiermee zelf bepalen.
 
Joël said:
Tsja, die goede reactie heb ik ook wel nodig om een leuke tijd te rijden in vergelijking met de anderen. Maar ja, ik weeg dan ook 20-25 kg meer dan de 3 personen die sneller dan ik zijn.


mooie tijd joel!! als je met vergelijkbaar gewicht zou rijden kom je aardig dicht in de buurt van die italianen:)
 
Marco_v_W said:
gewoon met leonelli cdi + bobine !!

heb nog een tijdje met em staan praten zover hij engels kon+ralf+

reden waarom hij deze ontsteking erop heeft: kon de curve gemakkelijk hiermee zelf bepalen.


hmm ik hoorde dit van hennie, dan heb ik mij vergist.
 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen

http://rapidshare.de/files/35322051/NX_NRG___SAC_Bank.MOV.html


M1CRB.jpg



M1H4T.jpg



aaaaaaaaaaaaaaapen XDDDDDDDD

AdiozZz
 
Pikeheat said:
hmm ik hoorde dit van hennie, dan heb ik mij vergist.


Je zuiger is vet :D Snap niet wie die erin zet... ;) (een zekere mafketel van t forum gehe...)

En, de leonelli buitenrotor is met leonelli cdi en malossi bobine.
 
A-Bizar said:
En eindelijk is bewezen dat 6.5 mogelijk is +ralf+
Ik zei het toch!! :p :D

Er werd zelfs voor mijn neus een 6.2 gereden, ik heb een filmpje van de start. Ding vloog over de baan als een ongeleid projectiel.

Echter ze hebben heel veel wielspin en rijden vaak slechter. Af en toe rolt er dan een keer een leuke tijd uit. Om te sprinten in NL is zoiets te onzeker i.v.m. finales.
Ik heb tegen twee Italiaanse frames gereden (waaronder die van Tedeshi) en beide gewonnen. Omdat ik constant presteer en zij niet.

Maar het geeft zeker stof tot nadenken, het kan allemaal i.i.g. veel harder!

Tedeshi gaf overigens zelf toe dat de tijden in Italie niet vergelijkbaar zijn met onze tijden, hij dacht dat er toch een verschil in afstand was.
 
Joël said:
Tedeshi gaf overigens zelf toe dat de tijden in Italie niet vergelijkbaar zijn met onze tijden, hij dacht dat er toch een verschil in afstand was.

bedoel je dat hun 150 meter langer of korter is.........
 
Het frame kent volgens mij haar oorsprong bij SA.
Of is gebaseerd op...
Of goed gekeken naar....

etc etc..
Ze lijkt er flink op.
 
Tinne said:
Het frame kent volgens mij haar oorsprong bij SA.
Of is gebaseerd op...
Of goed gekeken naar....

etc etc..
Ze lijkt er flink op.

Welk alu frame niet, het heeft buizen het blinkt en is licht.
 
ErwinB said:
http://img7.imagevenue.com/img.php?image=88169_CIMG80031_122_522lo.jpg



Leodinges cdi met malossi bobine.

Ik vind dat gewicht ook wel een leuk item voor de SCOOTER 70cc klasse bij de sbo.

Een minimum gewicht waar je aan moet voldoen, zodat de 'zwaardere' mensen/scooters ook weer competatief mee deel kunnen nemen waardoor het mischien toch wel weer spannender word. Dus geen verzaagde scooters maar ook mooie specials die voorin mee rijden.

9||6 9||6 9||6

Zeker mee eens :)
 
Back
Top