[Fotos] ScooterAttack Weekend 2003

Originally posted by Marco_v_W
ik reed ook maar 1/4 gas hoor :p

8P
zie chat....

[18:40:18] <@DvO_ZzZ> ferarri vlamt em nog steeds
[18:40:32] <arnoud_malleneos> zeker
[18:40:40] <arnoud_malleneos> en ferarri ging niet helemaal vol
[18:40:44] <zidox> heb je gelijk in maar het is niet alsof die aerox geen schijn van kans maakt :p
[18:40:49] <EvO_70> niet vol omdat ?
[18:40:51] <arnoud_malleneos> want als je dat vaak doet slijten de tandwielen heel snel
[18:41:02] <arnoud_malleneos> bij 1e en 2e versnelling dan
[18:41:22] <arnoud_malleneos> maar gaat natuurlijk zeker hard
 
Originally posted by Arkje
moet jij kijken wat voor ferrari...

Een gemiddelde ferrari is zegmaar gewoon snel...ook 1 van 20 jaar oud :)

Zie jij dat maar eens met een scootertje bij te houden tot de 80.
(waarom heb ik het gevoel dat je zo over een M3 begint...:rolleyes: )
 
hmm..naja tis maar wat je snelt vind... een 20 jaar oude ferrari heeft t denk ik zeer moeilijk met een civic type R of nieuwe Renault Clio sport..

Als je dan zegt; jah ik hou een civic bij, klinkt toch ff wat minder interresant dan dat je een ferrari bij houd ;)

(neej begin niet over de M3;))
 
ferrari is net 14 jaar oud :p

ennuh...het is idd niet hoe nieuwer hoe sneller, ik was de dag ervoor toevallig op ferrari meeting en daar was een sprint tussen lambo muriblabla [dat nieuwe type] en een masserati uit 1960 en 3x raden wie het aflegde ;)

die ferrari 328 doet 0-100 in ongeveer 6 sec btw

moeite met een civic type R of nieuwe Renault Clio sport? tja als dat jouw visie is van oudere oto's :D
 
Last edited:
Originally posted by black_phoenix


die ferrari 328 doet 0-100 in ongeveer 6 sec btw

moeite met een civic type R of nieuwe Renault Clio sport? tja als dat jouw visie is van oudere oto's :D

idd liever hard gaan in stijl in zo een ferrari dan hard gaan in een cheap ass civic
 
Originally posted by Arkje
hmm..naja tis maar wat je snelt vind... een 14 jaar oude ferrari heeft t denk ik zeer moeilijk met een civic type R of nieuwe Renault Clio sport..

Als je dan zegt; jah ik hou een civic bij, klinkt toch ff wat minder interresant dan dat je een ferrari bij houd ;)

(neej begin niet over de M3;))

dat is niet vergelijken wat jij doet he.
Dan moet je de ferrari vergelijken met een 20 jaar oude honde of clio.
Dan pas heb je de goede verhouding.
 
Reageer jij anders een week later nog ff.
Verder vind ik 1 ding opvallend aan die duitsers. Degenen die hier posten zeggen allemaal: It was SOOOOOOO great. Het was te gek, het was tof, het was vet.
Als hier in NL een dodelijkongeval zou gebeuren, op de openbare weg, vlakbij een meeting dan zou iedereen out zijn of zie ik dat nou verkeerd??
 
Back
Top