Centraal mobiele telefoon topic #9

Status
Not open for further replies.
Ik heb een vraagje over mijn Samsung kut star.

Er kunnen 500 smsjes op mijn telefoon staan en 20 op mn sim. M'n sim staat vol.

En ik heb in totaal (Inbox + verzonden items) 394 berichten.

Nu komt het: Wanneer ik 202 berichten in m'n inbox heb en dan nog een sms krijg, dan geeft hij weer dat hij vol is. Dit klopt dus niet....(En heb dan dus nog lang geen 500 items totaal)

Iemand die hier ervaring mee heeft?/Tips?
 
Ik krijg bij Samsung net zo'n gevoel als dat ik bij Franse auto's krijg :p

Ik kan je vertellen met ong 8 jaar samsung ervaring. Dat jouw gevoel niet klopt... IK heb nog nooit een probleem gehad met een van mijn samsungs. Dit in tegenstelling met nokia wat ik ook gehad heb, stond om de week terug in de winkel met problemen.
 
Hij is wel een beetje plastic ja, vooral de achterkant. Voordeel is wel dat ie daardoor licht is en dat je de achterkant zo kunt vervangen als ie beschadigd is. Ben er tot nu toe wel van onder de indruk, vooral van het gebruiksgemak, het scherm, en de snelheid.
 
Weer wat met m'n e75

Hij vraagd nu 10x per dag naar een verbinding, dus wlan, internet mail en java enz.

Hoe zet ik dit uit, hij doet het pas na een software update..
 
Ik heb een vraagje over mijn Samsung kut star.

Er kunnen 500 smsjes op mijn telefoon staan en 20 op mn sim. M'n sim staat vol.

En ik heb in totaal (Inbox + verzonden items) 394 berichten.

Nu komt het: Wanneer ik 202 berichten in m'n inbox heb en dan nog een sms krijg, dan geeft hij weer dat hij vol is. Dit klopt dus niet....(En heb dan dus nog lang geen 500 items totaal)

Iemand die hier ervaring mee heeft?/Tips?

Je 202 smsjes verwijderen aangezien het verhaal van zoveel smsjes bewaren simpelweg ligt aan de hoeveelheid woorden per sms ;)
 
Weer wat met m'n e75

Hij vraagd nu 10x per dag naar een verbinding, dus wlan, internet mail en java enz.

Hoe zet ik dit uit, hij doet het pas na een software update..

In je internet en email instellen dat je mobiel internet als standaard wilt gebruiken, tenzij je op wlan zit natuurlijk.
 
desire is ook niet perfect hoor.. die accuklep sluit soms vanuit doos al niet tof aan.

Had er toevallig ook maar 1 vast gehad hoor, evenals 1 samsung. Op basis daarvan heb ik mijn conclusie getrokken, eerste indruk dus.

Zelf geen android voor mij :)
 
Je 202 smsjes verwijderen aangezien het verhaal van zoveel smsjes bewaren simpelweg ligt aan de hoeveelheid woorden per sms ;)

Oke, thanks voor de tip.

Maar dit vind ik heel erg raar, omdat ik niet veel smsjes in mn inbox heb die meer lengte hebben dan het aantal teken van één sms.
 
Aan de mensen met een bold 9700, hoelang gaat jullie batterij mee?

Ik heb gister de 24 uur niet eens vol kunnen maken..
 
Ik probeer echt al nonstop 2 dagen lang een iPhone 4 te krijgen, maar what the hell... valt me dat even tegen! :D

Nog belgische mede-scooterforummers die voor mij even kunnen kijken in Belgie? Vergoeding komt wel goed!
 
Ben ook tevreden met mijn Desire :) t.o.v mijn oude htc touch pro veel beter en gevoeliger scherm vooral.
Iphone 4 beste phone van dit moment dan ??
 
ìphone4 heeft maatje gister opgehaald met pre-order verhaal.. wel leuk ding.. mooi scherm en lekker snel.. verder weinig verandering met me huidige iphone.. das toch ook wel weer jammer.. dan heb je maar heeel ff het gevoel dat je wat "nieuws" hebt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top