Centraal mobiele telefoon topic #10

Status
Not open for further replies.
Ik heb ook zo'n^ abbo en haal 't bij lange na niet.
Je moet alleen niet volle bak yt filmpjes kijken.

Ik weet alleen niet hoeveel streaming radio kost, maar dat valt ook wel mee.
Heb een x aantal keer in de maand een podcast aanstaan in de auto en dat gaat dus prima.
 
Ik zit meestal aan de 200 a 300 mb per maand. Telefoon staat 24/7 aan, Gtalk, Whatsapp, Facebook, pushmail, Google navigatie..ik gebruik wel zoveel mogelijk WIFI. Roaming is een ander verhaal, zit 2 a 3 dagen vd week in Belgie, dus dat tikt hard aan. Maar daar heb ik tegenwoordig een een UMTS router met WIFI voor in de auto gebouwd met een een Belgisch data abonnement 8)
 
@ Tommy: Heb jij iPhone Messaging 55 ? Daar krijg je 100 meer bel minuten alleen kost de telefoon 40euro meer en minder MB voor internet...


Vodafone (iPhone Smart 55 - 2 jarig) > 200 minuten + Onbeperkt SMS + 1400 MB > Toestel 19 euro

Vodafone (iPhone Messaging 55 - 2 jarig) > 300 minuten + Onbeperkt SMS + 800 MB > Toestel 59 euro


Mijn voorkeur gaat uit naar: iPhone Smart 55. Bel toch nooit (Skype of Whats App meestal) en heb liever 1400mb dan 100min extra :+
 
Nee , geen van beide. Heb bij The Phone House besteld, die hanteren weer andere abbo's denk ik. Moest iig 50eu bijbetalen voor 't toestel.
 
Ik heb een Iphone 4, staat ook 24/7 aan, gemiddeld gebruik, zit zo op 200mb per maand max. Gebruik zowel op werk (alle locaties) als thuis, kroeg en bij familie Wifi.
 
Nee , geen van beide. Heb bij The Phone House besteld, die hanteren weer andere abbo's denk ik. Moest iig 50eu bijbetalen voor 't toestel.

50euro ? Betaal jij dan 85euro per maand :eek:

Of zit ik verkeerd te kijken :p

schermafbeelding2011102t.png


Ik wil de 4S 16GB (Wit) misschien heb jij een andere GB versie of zit je niet bij Vodafone ?

800mb per maand is wel voldoende denk ik zo :)
 
Last edited:
Je kijkt verkeerd denk, ik heb geen van bovenstaande abbo's. Zit wel bij vodafone, had een Iphone blablabla abonnement, vind t wel best:+

Ik moest eenmalig 50eu betalen voor 't toestel, betaal verder 55pm met 300minuten en 1gig data:)
 
28ste komen ze idd uit. Ik heb vandaag gebeld met vodafone omdat ik geen bevestiging had van de bestelling.
Ze wisten mij te vertellen dat niemand dat had gehad :p En dat ze daar pas de 28ste worden verstuurd. Dus word zaterdag of zelf pas maandag dat ik hem krijg :(

Dus ik weet niet of jullie hem besteld hebben of bij de winkel gereserveerd?
 
Android app gezocht.

Om snel notities te maken (dus een widget) en te kunnen aanvullen (doet de stnd widget niet).
Populairste van Ak is alleen een applicatie.
 
Die widget is idd echt een klote ding omdat je niks kan aanvullen..
gebruik wel eens colornote, maar gebruik ik meer voor 'to do' dingen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top