Centraal mobiele telefoon topic #9

Status
Not open for further replies.
Zijn hier meer mensen met de combinatie Blackberry / Hi ?

Ik heb afgelopen vrijdag m'n abo verlengd, en een bold 9700 erbij gekregen. Nu wil ik daar m'n e-mail op instellen, maar bij de installatiewizard kan ik alleen een BES account aanmaken.

Weet iemand waardoor dit komt? Abo nog niet overgezet misschien?
Ja denk het duurde bij mij ook paar dagen(2/3). Nu werkt het perfecto
 
Ja denk het duurde bij mij ook paar dagen(2/3). Nu werkt het perfecto

Na die paar dagen kon je gewoon een bv. gmail-account selecteren in de installatiewizard?

Harde reset en BB desktopmanager hebben nog niet geholpen.
 
Wat onhandig van me :+

2dlm9fo.jpg
 
Op mijn Hero heb ik een automatische update gekregen, nu zit ik op Android 2.1. Ging erg mooi die update, gewoon via Mobiel internet binnengetrokken en installatie daarna duurde een kwartier ongeveer. Alle info enzo bleef bewaard. Nu heb ik dus ook die nieuwe Google Maps waar Navigatie (gesproken) standaard (en gratis!!!) inzit.

Ideaal! Werkt trouwens erg mooi die navigatie, automatisch inzoomen wanneer er een melding is enzo, echt interactief.
 
Wat een hufters zeg dat t-mobile en het bedrijf dat de verdere afhandeling regelt m.b.t iphones.
Ik heb mijn telefoon laten opsturen omdat hij opeens gloeiendheet werd en niet meer aan ging, krijg ik een mailtje met de strekking dat het waterschade is en niet binnen de garantieregeling valt. Terwijl daar totaal geen sprake van is geweest.
Ik ga het hier ook echt niet bij laten zitten. Maar misschien ben ik niet de enige die dit is overkomen en kunnen anderen hun ervaringen delen?
 
Zag laatst op mn hero wel zon dingetje aan de binnenkant dat volgens mij moet duiden op waterschade. en ook die is ligt verkleurd zeg maar. Terwijl ook naar mijn weten er nooit iets mee is gebeurd. Misschien idem. bij jou?
 
En dat is allemaal prima, maar dan nog is er geen waterschade geweest. Tenzij je normaal gebruik meeweegt waarbij je soms wel is in de regen ofzo loopt of je adem/condens, dan wel ja..
 
En dat is allemaal prima, maar dan nog is er geen waterschade geweest. Tenzij je normaal gebruik meeweegt waarbij je soms wel is in de regen ofzo loopt of je adem/condens, dan wel ja..

Dat kan inderdaad heel goed het geval zijn. Vandaag nog mijn verkleurde stickertje in mijn oude iPhone 2G gespot, maar die had dan ook een volle regenbui moeten doorstaan. Maar ontopic, het is inderdaad makkelijk voor fabrikanten om het daar op te gooien, terwijl die dingen bij dagelijks gebruik snel genoeg verkleuren. Moeilijke zaak...
 
2 Weken terug is mijn diamond 2 uit me zak gevallen toen ik uit de auto stapte... Precies op de hoek bij de standby knop op het rvs. Het rvs is zover ingedeukt dat de standby knop nietmeer klikt en contant ingedrukt blijft.

Ik heb het al geprobeert te fixen, maar is geen beginnen aan :+. Nu zit ik dus opgescheept met een Nokia 6300 (van die koningactie van Hi toendertijd :W), maar als je touchscreen gewend bent is een normale foon gewoon klote om mee te werken eigenlijk.

Nu wil ik weer een andere foon hebben, want kan mijn abbo pas weer verlengen over en jaar. Stiekem wil ik een Iphone 3GS 32 gb, alleen zit ik bij vodafone ipv Tmobile. De simlockvrije toestellen zijn 2ehands nogal prijzig zegmaar.

Iemand hier die toevallig van zijn simlockvrije Iphone af wil voor een niet al te belachelijk bedrag?
 
Stuur me maar een PM wat je voor een nette 3GS over hebt. Komen we vast uit :)
 
[ir]http://lh6.ggpht.com/limyanxu/SPfrbl3k8lI/AAAAAAAAAGo/Yz1x_C2DaXI/s640/IMG_5659.JPG[/ir]

Voorbeeldje...

Het is inderdaad 'lullig' dat een fabrikant het daar op gooit. Maare, het is ook niet meer dan terecht. Door waterschade gebeuren er allerlei rare dingen met je telefoon en het is algemeen bekend dat waterschade niet onder de garantie valt. Waterschade kun je al oplopen door praten met consumptie (veel mensen kwijlen echt die microfoon vol) of de telefoon in een vochtige omgeving gebruiken (jaja haha) zoals een douche, bad, etc. Of ermee door een regenbui(tje) lopen, of hem dan in een broekzak houden. In al die gevallen weten de mensen altijd 100% zeker dat er geen waterschade is...

Maar aan de andere kant, er was pas bij zo'n consumentenprogramma op TV een item over T-Mobile, met een iPhone waarbij hetzelfde aan de hand was en die gedupeerde kreeg hem dus ook 2-3x terug en uiteindelijk via het programma en via het hoofdkantoor kreeg hij een nieuwe iPhone. Er werd toen beloofd dat klanten met eenzelfde probleem ook op een nieuwe mochten rekenen. Dus ik zou even uitzoeken hoe dit precies zat en daarnaar verwijzen als je een klacht indient.
 
Vandaag ook de Iphone 4 voorbesteld.. Iphone 3G heb ik onderhand al bijna 2 jaar dus kon nieuw contract afsluiten en ben wel te spreken over de Iphone.

Me 3G ga ik denk maar verkopen aan Zonzoo.nl :p ken ik van dat geld de nieuwe halen.
Maak ik nog winst ook :W
 
2 Weken terug is mijn diamond 2 uit me zak gevallen toen ik uit de auto stapte... Precies op de hoek bij de standby knop op het rvs. Het rvs is zover ingedeukt dat de standby knop nietmeer klikt en contant ingedrukt blijft.

Ik heb het al geprobeert te fixen, maar is geen beginnen aan :+. Nu zit ik dus opgescheept met een Nokia 6300 (van die koningactie van Hi toendertijd :W), maar als je touchscreen gewend bent is een normale foon gewoon klote om mee te werken eigenlijk.

Nu wil ik weer een andere foon hebben, want kan mijn abbo pas weer verlengen over en jaar. Stiekem wil ik een Iphone 3GS 32 gb, alleen zit ik bij vodafone ipv Tmobile. De simlockvrije toestellen zijn 2ehands nogal prijzig zegmaar.

Iemand hier die toevallig van zijn simlockvrije Iphone af wil voor een niet al te belachelijk bedrag?


Die 6300 gebruik ik voor mn werk als kunstgras beunhaas :+

Ideaal :p
 
Hijs wel fijn als de goede foon naar de klote is ja. Ziet er iig beter uit als een 3310 ofzo :p.
 
Sinds een week gaat mijn Hero niet langer dan een dag mee op de accu. 's Ochtends opladen en dan is hij de volgende ochtend uit/leeg.

Doe er niks bijzonders mee, een gemiddelde dag is zo'n 15 minuten bellen, 5 smsjes, e-mail komt erop binnen (prive) en ik kijk af en toe op nu.nl en de weerapp. Heb ook een appkiller, maar of ik nu wel of niet programma's afsluit, voor mijn gevoel maakt het niet uit voor de accuduur.

Oh ja, gebruik altijd de originele lader.
Hoe lang doen jullie met de accu van je Hero? Bij mij ging hij normaliter 2,5 dag mee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top