centraal mobiele telefoon topic #5

Ja dat heb ik nu al 2 keer gezegt tegen die hulplijn A.K.A. Uhm ik ga ff iemand anders vragen:S.

Maar je kan alleen ruilen van telefoon binnen 3 weken. En laat die tel net stuk gaan op de dag dat die is afgelopen. Enige wat ze kunnen doen is reparen nu:(.

Maar je kan reparen wat je wilt die software wordt er niet beter op.
 
Ja dat heb ik nu al 2 keer gezegt tegen die hulplijn A.K.A. Uhm ik ga ff iemand anders vragen:S.

Maar je kan alleen ruilen van telefoon binnen 3 weken. En laat die tel net stuk gaan op de dag dat die is afgelopen. Enige wat ze kunnen doen is reparen nu:(.

Maar je kan reparen wat je wilt die software wordt er niet beter op.

Dat is dan wel erg fucked up, maar als ze goede service verlenen zouden ze eigenlijk jou de kans moeten geven een andere telefoon uit te laten kiezen. Dat kun je ze ook duidelijk maken, wil nog wel eens helpen.
 
Vorige opgehaald in Belgie: iPhone 3g 16gb

o0utfa.jpg


292papl.jpg
 
Omdat dan de achterkant alleen maar wit is, en de voorkant zwart, én zelfs het knopje bovenop zwart is.. als die helemaal wit was (knopje ook enzo) had ik hem misschien wel genomen :) én omdat me zusje al een witte heeft :+
 
Oke, ja ik heb zelf ook de witte gehad een keertje, en die krijg je sneller kwijt (als je hem ooit weer verkoopt) dan een zwarte, veel mensen hebben wel zoiets van, als ik 16gb koop (duurder), wil ik dat wel laten merken aan anderen..
 
heb aanbod gehad om mijn simlocked diamond te ruilen tegen een simlock vrij n95-8gb ga er toch even over nadenken.

lekker simonly erbij en ik kan weer bellen thuis :)
(geen bereik thuis mag vervroegd van vodafone af, maar ja moet ik wel een simlock vrij toestel hebben)
 
Ik heb sinds gister een probleem met m'n HTC Touch.
Sinds gisteravond herkent hij m'n simkaart niet meer. Had de afgelopen maand al wel 2x gehad dat hij hem ook niet herkende maar als ik m'n telefoon dan uit en weer aanzette pakte hij 'm weer.

Maar gister ging het dus helemaal mis, heb hem al wel 5x opnieuw opgestart maar helpt allemaal niks.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen natuurlijk?

BvD
 
Als je een andere kaart invoerd zal ie wat anders zeggen dan dattie nu zegt met "defecte" kaart..

ik denk dat het aan je sim-kaartje zelf ligt.
 
Telefoon is simlock

edit: maar mijn simkaart doet het ook niet in andere telefoons

Had een collega van mij ook, gewoon een nieuwe vragen, waarschijnlijk zullen ze zeggen dat hiervoor moet betalen, maar als je wat brutaal bent lukt het wel hem gratis te krijgen. M'n collega had hem iig wel gratis, zei gewoon dat ie er altijd normaal mee heeft gedaan en opeens werkt het niet meer. 'Moet ik er nog gaan voor betalen ook? Het is toch niet mijn fout dat ie niet meer werkt?'

Succes
 
Precies, had ik ook, ik wisselde nogal vaak van telefoon, dacht dat het daardoor kwam. In de Hi winkel beloofde ze me gratis andere simkaart, maar kwam toch 18 euro op mn rekening, toen terug naar winkel gegaan en grote mond gegeven, en toen wast gratis opeens ;)
 
Omdat dan de achterkant alleen maar wit is, en de voorkant zwart, én zelfs het knopje bovenop zwart is.. als die helemaal wit was (knopje ook enzo) had ik hem misschien wel genomen :) én omdat me zusje al een witte heeft :+

Ik vind persoonlijk de zwarte ook een stuk strakker. Normaal ben ik helemaal niet vies van apple wit maar deze combi vind ik niet geheel geslaagd.
 
Back
Top