Centraal mobiele telefoon topic #10

Status
Not open for further replies.
ik wacht even op de galaxy nexus. kijken of het niet té groot is, anders word dat mijn volgende. de 3,5' van de 4(s) is me echt te klein.
 
Ik vond de 4 inch van de galaxy i9000 prima eigenlijk. Ik vind de galaxy i9100 weer net wat te groot eigenlijk...
 
Vind m'n S2 echt het perfecte formaat, groter ban ik bang dat hij breekt als ik trap loop en kleiner is net niks voor games/video.
 
ja mijn s2 doet het prima maar ik mag verlengen dus ik ben aan het uitkijken voor een nieuwe telefoon. wil hem toch eerst even vasthouden voordat ik de knoop doorhak, maar ik denk wel dat het hem word, de galaxy nexus! alleen al vanwege de 4.0 8).
 
Zijn er hier mensen met persoonlijke ervaring met de BB 9900? Ik heb de 9000 op het moment, maar mag vanaf morgen wat naders..
Ik ben over de 9000 goed te spreken, groter toetsbord in vergelijking met de 9700etc, en het touch-gedeelte staat me aan.
Dus heeft er iemand ervaring mee?
 
Hmm Iphone 4 kon niet meer geleverd worden, dus de keuze uit een BB9900 Of een 4GS.

T is dus een zwarte 16Gig Iphone 4GS geworden, 28e komt 'ie binnen, hopen dat ik bij de 1e lichting zit. Waren er al 16 ge-preordered bij de Phonehouse hier op 't dorp, dus hopen dat ze er genoeg binnen krijgen!
 
Zijn er hier mensen met persoonlijke ervaring met de BB 9900? Ik heb de 9000 op het moment, maar mag vanaf morgen wat naders..
Ik ben over de 9000 goed te spreken, groter toetsbord in vergelijking met de 9700etc, en het touch-gedeelte staat me aan.
Dus heeft er iemand ervaring mee?

Ik heb der één, wat wil je weten?

Touchscreen is in elk geval erg precies, wel wat aan de kleine kant.
Websites moet je wel vaak inzoomen om makkelijker te gebruiken met touchscreen.

Combinatie van qwerty toetsenbord, trackpad en touchscreen is echt heel handig.

Zo kun je met je trackpad heel handig scrollen en met touchscreen links snel aanklikken.

Sommige spelletje kan je dus ook met touchscreen of trackpad doen.

Pingen *WhatsApp* gaat wel langzamer met versturen dan iPhone, Galaxy SII.

-

Verder nog iets wat je specifiek wil weten?

(is icm met een Vodafone Particulier/Prive abbo, dus niet supersnel)
 
Nu app
Buienalarm + rainy days
Whatsapp
3g watchdog
Evt een taskkiller

Deze apps zijn echt een must
Taskkiller hoeft niet op 2.3+ (Gingerbread)

Hierin zit zelf al een goeie "killer" die automatisch de boel regelt qua geheugen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top