Centraal mobiele telefoon topic #7

Status
Not open for further replies.
Mijn iphone doet ook helemaal niks met bluetooth, denk een carkit wel, maar dat weet ik niet.

Overigens kan je hem gewoon compleet jailbraken/hacken blabla dat je gewoon alles er mee kan. maar standaard niet.

Ja, zou best kunnen dat het na jailbraken wel werkt. Ik vind het gewoon stom waarom ze zo'n belangrijke functie dan blokkeren. Ook kun je standaard niet je IPhone als modem gebruiken meen ik, en dan heb ik zoiets van 'waarom niet?'. Voor mij was daarom de keuze niet op IPhone gevallen :)
 
Heb een vraagje over mn Samsung Star.

Als ik een lange mix(74 min) op een telefoon zet dan vind hij hem wel via bestanden, geheugenkaart, music. Maar als ik media player open en dan alle track selecteer, staat hij er simpelweg niet tussen.

Heb de titel ook al een paar keer veranderd.(heel af en toe pakt hij soms daardoor sommige nummers niet)

Ligt dit gewoon aan het feit dat hij zo groot is ?

Wie weet een oplossing?
 
Heeft iemand ervarigen met deze telefoon? Het is de Samsung Omnia B7610

omnia-pro-b7610-4.jpg


Ik heb hem ook, met windows 6.5, maar ik vind het echt veel te lastig. Werken die telefoons van HTC ook zo moeilijk? Zo'n htc hero lijkt mij opzich wel wat. Iemand ruilen :D
 
Hero heeft Android, erg gebruiksvriendelijk. De meeste HTC's hebben WM maar daar zit een andere skin overheen, werkt ook beter dan die samsung toestellen.
 
Heb een vraagje over mn Samsung Star.

Als ik een lange mix(74 min) op een telefoon zet dan vind hij hem wel via bestanden, geheugenkaart, music. Maar als ik media player open en dan alle track selecteer, staat hij er simpelweg niet tussen.

Heb de titel ook al een paar keer veranderd.(heel af en toe pakt hij soms daardoor sommige nummers niet)

Ligt dit gewoon aan het feit dat hij zo groot is ?

Wie weet een oplossing?

Iemand?
 
Nokia model BB 8P Ik vrees dat er eerder Nokia's waren met qwerty dan andersom.


Wellicht ligt het aan de codering, dus VBR of te hoge bitrate.

Mijn oude Samsung D900 had dat ook wel eens met te lange bestandsnamen, misschien dat het daar aan ligt.
 
vind mijn hero soms maar wat "traag"
Dan staan er veel apps open. Zet je hem wel eens aan en uit? Er wordt wel beweerd dat Android zelf het geheugengebruik regelt, maar ik herstart toch regelmatig mn telefoon, of kill wat tasks met een appkiller.
 
In hoeverre kunnen fabrikanten zien dat een toestel (SE C905) open geweest is? In verband met de garantie.

Ik zit namelijk met een C-toets waarop ik veel te hard moet duwen.
Nu heb ik in een disassembly guide gezien hoe ik simpel de cover kan verwijderen.

Geeft dit al problemen met de garantie?
Kan ik dit probleem uberhaupt zo oplossen?
 
Dan staan er veel apps open. Zet je hem wel eens aan en uit? Er wordt wel beweerd dat Android zelf het geheugengebruik regelt, maar ik herstart toch regelmatig mn telefoon, of kill wat tasks met een appkiller.

1 keer in de 2 weken accu eruit en opnieuw opstarten. en zoveel apps heb ik naar mijn weten niet openstaan?
 
Nokia model BB 8P Ik vrees dat er eerder Nokia's waren met qwerty dan andersom.

Communicator ja, maar een brick met qwerty kan ik me niet herinneren eerlijk gezegd, BB's zijn er al zoooooooo lang op de zakelijke markt, wil je niet weten gewoon.
 
1 keer in de 2 weken accu eruit en opnieuw opstarten. en zoveel apps heb ik naar mijn weten niet openstaan?

Waarom accu eruit? Je kunt gewoon met de aan/uit knop de telefoon ook even uitschakelen. installeer anders een app killer, kun je wel vinden op de android market.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top