Centraal mobiele telefoon topic #7

Status
Not open for further replies.
Dat heb ik trouwens ook wel eens met mijn Jet. Dan scroll ik door de foto't en dan zegt die dat hij te weinig geheugen heeft en dat ik dingen moet sluiten. En dit terwijl ik niks open heb staan. Erg irritant dat. Telefoon uit en aan en dan kan die wel weer even. Maar valt dit niet te voorkomen?
 
Communicator ja, maar een brick met qwerty kan ik me niet herinneren eerlijk gezegd, BB's zijn er al zoooooooo lang op de zakelijke markt, wil je niet weten gewoon.
Klopt, die 5510. Palm treo's waren er trouwens nog eerder met qwerty. Anyway, retarded om een form factor naar een merk te noemen.
 
heb de hero ook tijdje gehad maar ben blij dat ik hem weer heb verkocht! m'n iphone werkt echt 1000x makkelijker.

even wachten tot de 4G komt dan abbo verlengen ;).
 
Heeft iemand ervarigen met deze telefoon? Het is de Samsung Omnia B7610

omnia-pro-b7610-4.jpg


Ik heb hem ook, met windows 6.5, maar ik vind het echt veel te lastig. Werken die telefoons van HTC ook zo moeilijk? Zo'n htc hero lijkt mij opzich wel wat. Iemand ruilen :D
Die telefoon moest ik gisteren instellen voor een klant: Wat een rampen ding

Traag niet normaal, mijn n95 8gb is 20x zo snel als dat ding 8P Buiten dat werken de menu's gewoon voor geen meter
 
Is gewoon Windows?!

Ik heb op mn HTC nu 6.1 zitten en dat werkt gewoon goed, hij is alleen traag maar er zit tegenwoordig een veel snellere chip in.

Als je niet met een telefoon om kan gaan betekent het niet direct dat het een kut ding is. Het zou ook aan jou kunnen liggen ;)
 
Gelukkig heb ik ook weinig ervaring met telefoons :L

Er zijn genoeg andere telefoons die perfect werken met WM, maar deze Samsung kon het gewoon niet aan zo leek het.

Scrollen lagde enorm, soms druk je een knop in.. wacht je 5 sec omdat er niks opent, druk je hem nog eens in opent het opeens wel.
 
Klopt, maar volgens mij verschilt hij intern niet zo heel veel van de Hero..

De Hero krijgt overigens dit kwartaal nog een update van Android 1.5 naar de nieuwste Android, 2.1 :)
 
Iemand die toevallig weet hoe ik een oldschool Siemens C55 zelf kan unlocken?
Ding is ooit van m'n opa geweest met een abo.. alleen gelocked.. nummer e.d. weet ik er allemaal niet meer van SIM zit er nog wel in maar daar kan ik geen nummer van aflezen... (voor evt. unlock, kpn dacht ik)
 
ik heb vammidag ook zitten kijken naar een hero.
maar ben toch maar naar de Blackberry bold gegaan.
er fijne mobiel allen best wel een lomp apparaat maar dat is ff wennen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top