Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Heb wel ervaring met www.gsmloket.nl. Geven een mooi bedrag en geld staat binnen een paar dagen op je rekening.

Ik zit nu bij Hi en mijn abonnement loopt over 4 maanden af. Werd afgelopen week al gebeld of ik wilde verlengen blabla. Maar dat leasen zie ik niet zitten. Mijn s2 is nog goed dus wil voor een sim only gaan. Iemand ervaring met Tele2? Of andere alternatieven.
 
@malco, ik probeer MIUI v4.1 te poorten naar mijn apparaatje maar hij loopt vast bij t booten :/ (MIUI v4 =ICS, v4.1 is JellyBean)
word dus wachten op een officiele versie van MIUI >_<

@Douwe, is CM10 er niet voor jou ? zitten een aantal dingen in JellyBean die echt wel waard zijn om te upgraden (project butter o.a.)

Ik draaide laatst op een cm10 based miui jelly bean, draaide goed op een paar bugs na.
Jelly bean roms draaien echt goed op mijn sensation, ik flash alleen nog maar jb roms ipv ics :)
 
Ja hij is er wel geloof ik hoor, wat is project butter ?

Project Butter, nouja zegt het al een beetje, alles loopt boter smooth :p

Het is een implementatie dat alle swipes/scrolls & animaties nog smoothes maakt :)

/edit: at malco, goed zo :D zoveel mogelijk over naar JB :winner:
 
Last edited:
Heb nu ook CM10 nightly op mn SGS1. Werkt uitstekend. Zo te zien kan de SGS1 nog wel twee jaar mee. Fantastisch apparaat. x|
 
Wat wil je kwijt zijn? sd-kaart gegevens blijven behouden, contacten op sim of google account en whatsapp geschiedenis kan je zo herstellen.
Apps en appdata gewoon backuppen met titanium backup
 
Ben ik dan niet alles kwijt ?

In principe wel , maar net hoeveel research je gedaan hebt.

Als het gaat om apps, die zijn idd weg.

Whatsapp bijvoorbeeld slaat chatlog op op je SD kaart, mocht je opnieuw een rom installeren kun je deze zo weer van de backup plukken..

Mocht je instellingen willen opslaan en data van bepaalde apps, moet je bijvoorbeeld Titanium Backup gebruiken..

Persoonlijk flash ik elke week een nieuwe rom (alhoewel ik nu gewoon CM10 blijf updaten) maar ik gebruik maar een paar apps.. (tapatalk + whatsapp, beide slaan gegevens op de SD kaart op)

Zowel je interne als externe SD-kaart worden beide niet aangeraakt btw !

/edit: kut malco, je bent me net voor :|
 
wat is er mis met whatsapp dan? Mijn telefoon draait ook op wp7 en ik he het idee dat het prima werkt
Sent from my Radar C110e using Board Express

Nou WA is soms wel erg traag met het laden van groepsgesprekken, ook het opstarten gaat niet van een leien dak.
Verder wil hij om de een of andere reden soms geen foto's down of uploaden, en missen we momenteel al die nieuwe smileys (boeit me persoonlijk niet, maar het is toch jammer om te moeten zeggen dat jij ze niet kunt sturen (wel zien overigens), omdat je WP hebt). Ook video's verzenden lukt niet (wel als je ze gelijk maakt).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top