Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Hoor vriend van me ook al klagen over de iphone 5 waarvan de accu volgens hem korter mee gaat dan die van zijn 4
 
Staat er nu niet meer op, ressurection had 'm er wel bij zitten.

Is bij jou dus CWM niet je standaard recovery geworden? Een vriendin van mij had nl ook dr galaxy s2 geroot, maar ik kreeg cwm niet de standaard recovery terwijl ik op mijn tel (sensation) wel een custom recovery als standaard heb.
mja, ik vroeg me dus af of het wel mogelijk was bij een galaxy s2..
 
Op het moment niet geloof ik, de app staat er iig niet op.

Toen ik RR geflashed had kreeg ik 'm er wel bij, daar zat ook een siyah kernel bij btw
 
HTC one V is dat wat? Is voor m'n pa.. moet nu ook maar is aan de smartphone.. hoeft geen dure oid te zijn. Komt nog een sim-only abo bij.

Vriend van mij heeft die, hij is er dik tevreden mee, loopt soepel en is degelijk.

M'n HTC Desire is ook flink aan het aftakelen. jack plug wordt rot, ingang van micro usb is niet lekker, volume knopjes doet het niet goed, loopt af en toe behoorlijk traag, had al een keer dat gmaps er zomaar vanaf was en laatst was whatsapp opeens verdwenen. Dat ie zo weinig intern geheugen heeft is ook behoorlijk irritant aan 't worden! Vooral met apps van +10mb.

Ik kan niet wachten op de Xiaomi Mi-Two :p
 
Had ook een Desire. Je moet hem ff Rooten. Andere ROM hoeft nog niet eens, maar dan kun je in ieder geval app2sd draaien zodat je eindelijk al je apps vanaf je sd kunt draaien en niet constant dat geheugengezeik hebt.

Heb sinds paar dagen Iphone 5 32gb. Zondag besteld woensdag in huis overigens. 8P Maar ben nog niet onverdeeld enthousiast eigenlijk...
 
WP werkt erg goed! Het enige nadeel dat je hebt is dat je heel veel apps niet hebt. Dit is wel echt een gemis!
 
WP werkt erg goed! Het enige nadeel dat je hebt is dat je heel veel apps niet hebt. Dit is wel echt een gemis!

Mwa voor zo'n beetje alles is wel een alternatieve app beschikbaar hoor, maar met WP8 verwacht ik dat er nog eens zeer veel apps bij komen. Momenteel mis ik niets, enige ergernis is dat Whatsapp niet zo heel vlot werkt, maar ik verwacht dat ook dit met WP8 opgelost word.
 
Mijn S2 is vorige week gejat terwijl ik er nog 8 maanden mee zou moeten doen. Natuurlijk niet verzekerd.
Heeft iemand hier een nog een smartphone in de aanbieding, liefst zo goedkoop mogelijk?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top