Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Ik heb een htc sensation. Ben er eigenlijk net mee begonnen. Maar ik kan geen andere firmware flashen, omdat mijn telefoon nog 's-on' is en die moet daarvoor 's-off' zijn. Dat is e.o.a. beveiliging van htc. Maar omdat ik Hboot 1.27xx heb moet dat weer op een lastige manier....

Ik had gelezen dat sommige dat contacten probleem oplossen door een keer vliegtuigmodus aan en uit te zetten, maar werkt niet bij mij ;(
 
Vriendin wil een nieuwe tel, maar een GS3 of een One X is te groot, iphone 5 te duur, One S vind ze ook niet echt wat. Wat is een alternatief?
 
4s kan nog, even kijken wat dat los kost. Galaxy Nexus is echt niks, vooral vanwege de accu. Ken iemand met zo'n ding en die moet hem 2x per dag opladen :/
 
Ik weet niet hoor, maar mijn Galaxy Nexus is By far de beste smartphone die ik gehad heb..

Accu stukken beter dan de HTC Sensation/desire HD wat ik toen heb gehad.. ik haal er bijna altijd een dag mee.. anders als ik om 8 uur thuis ben ff aan de lader..
 
Ken ook 2 mensen en die hebben daar echt geen last van. Lijkt me gewoon een battery drain probleem dat op te lossen moet zijn.
 
Ok, nou ja ik ben afgegaan op de ervaringen van een collega die er 1 heeft en echt niet te spreken is over de accu. Ik zal hem nog eens bekijken, want de prijs is wel erg gunstig.
 
Ben nog steeds content met mn S2, al 100x laten vallen etc, maar hij blijft t doen. Accu ook 1-2dagen nog steeds.
Beste toestel die ik ooit heb gehad :)
 
Ok, nou ja ik ben afgegaan op de ervaringen van een collega die er 1 heeft en echt niet te spreken is over de accu. Ik zal hem nog eens bekijken, want de prijs is wel erg gunstig.

Jelle, ik heb nog een zgan simlockvrije Iphone 4 eventueel. Echt een topding en nog nooit problemen mee gehad!
 
iPhone 4 hoeft ze niet, 4S ook niet. :p Nouja, eerst maar even een Sim only afsluiten en dan maar eens zien. Desire X is ook wel wat.
 
HTC one V is dat wat? Is voor m'n pa.. moet nu ook maar is aan de smartphone.. hoeft geen dure oid te zijn. Komt nog een sim-only abo bij.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top