Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.
Mijn Iphone bevalt me echt prima zeg. Superding. Smsen ook al flink handiger in geworden. Was in het begin nogal ff wennen.
 
Sony Ericsson hoor ik de laatste tijd zoveel slechte dingen over, broertje van m'n vriendin heeft ook zo'n ding en die is na 3 weken ook al kapot :S

Enige goeie SE's zijn de walkman's. Heb 2 maanden terug ofzo de nieuwe SE c902 gehad alleen maar problemen mee gehad. heb hem 3 weken gebruikt en heb van ellende maar nieuwe tel gekocht. Ding is 2 keer gerepareerd en heb 1 keer een nieuwe gekregen dit in totaal 3 weken.
 
Oei, maandag ga ik de mijne halen, K850i dus, hoor er eigenlijk goede dingen over.
Op die touchtoetsen na. Komt wel goed. :p
 
Oei, maandag ga ik de mijne halen, K850i dus, hoor er eigenlijk goede dingen over.
Op die touchtoetsen na. Komt wel goed. :p

K850i werkte bij mij gewoon goed hoor :) .. Had daarvoor de W880i, ook een prima ding.

Had af en toe last dat ze wel es vastliepen, beeld wit en telefoon uit. Paar sec later opeens weer aan en verder gaan waar je mee bezig was 8P
 
Enige goeie SE's zijn de walkman's. Heb 2 maanden terug ofzo de nieuwe SE c902 gehad alleen maar problemen mee gehad. heb hem 3 weken gebruikt en heb van ellende maar nieuwe tel gekocht. Ding is 2 keer gerepareerd en heb 1 keer een nieuwe gekregen dit in totaal 3 weken.
Dat is echt een ramptoestel gebleken, paar vrienden van mij hadden precies hetzelfde, constant vastlopen en zelfs resetten ging niet meer.
 
Enige goeie SE's zijn de walkman's. Heb 2 maanden terug ofzo de nieuwe SE c902 gehad alleen maar problemen mee gehad. heb hem 3 weken gebruikt en heb van ellende maar nieuwe tel gekocht. Ding is 2 keer gerepareerd en heb 1 keer een nieuwe gekregen dit in totaal 3 weken.

Nou ik heb mijn C902 nog steeds probleemloos, en heeft zelfs al een flinke smakkerd op de grond gemaakt :p
 
Mijn Iphone bevalt me echt prima zeg. Superding. Smsen ook al flink handiger in geworden. Was in het begin nogal ff wennen.

Idd. Ik heb m ook sinds kort. Even wennen idd aan die toetsen , en sommige andere dingen ( iTunes :( ) etc. etc.

Veel kleine dingen die in het nadeel vallen , maar verder prima toestel. :)
 
me sony w610i houdt het al langer uit dan m'n 3310, zegt al aardig wat :p
zelfs de batterij wordt nog niet lui, super fijn dingetje
 
Vandaag dus mijn K850i gehaald, DIK tevreden erover, super leuk ding.

Nu zag ik laatst dat je van achtergrond kon veranderen met een bepaald soort theme, de achtergrond kon je telkens veranderen door met je gsm een tikje te geven, kan dit ook met willekeurige afbeeldingen of enkel met dat theme?

nog een probleem, filmpjes van mijn computer die ik op de gsm zet werken niet, nochtans is de extentie van filmpjes op de gsm .mp4 en die wat ik erop zet ook, en nog wil het niet?
 
Last edited:
Ehm.... Zet je ze op je geheugenkaart? Of op je telefoon zelf?'

Want op je geheugenkaart meot je bepaalde mapjes hebben; music/video etc etc
 
ja heb ik ook al allemaal geprobeerd, 3gp filmpje in een Video map, zowel op telefoon als op kaartje werkt allemaal niet.

Sommige foto's neemt hij ook niet, ookal zijn ze jpg dan moet ik ze eerst openen in windows picture viewer, en opnieuw opslaan als een jpg dan werkt het wel. :?
 
DCIM, Music, other, picture playlists,theme, video en webpage.

Heb nu al verschillende video's omgezet van MP4 extentie naar AVI naar 3GP op verschillende manieren zelfs op de telefoon gezet en in verschillende mappen.

Werkt allemaal niet. :X

Edit/

Filmpjes op de gsm zelf zijn MP4 bestanden, dus nu heb ik een MP4 bestand erop gezet, via het bijgeleverde programma in de VIDEO map van de geheugenkaart,
echter na het overzetten staat het niet in die map, maar moet ik naar bestandsbeheer => alle video's daar staat hij dan wel, maar kan ik hem weer niet openen, enkel gebruiken om te verzenden. :D
 
DUSSSS hij werkt nu :+

Heb een andere converter gebruikt nu is alles opgelost, ben wel zwaar teleurgesteld over de kwaliteit van de filmpjes. :p
 
tjaa, das 3GP he :p moet je ff kijken of je bij je converter nog wat in kan stellen, vaak heb je iets van same quality ofzo, scheelt een stuk. En anders proberen of ie 3GP2 slikt ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top