Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.
Hmm ik had wel een 1gig kaartje erbij maja vind ik wat weinig. Oordopjes etc zitten er wel gewoon bij.

Internet werkt bij mij maar ik heb dat blackberry internet genomen. 17,5 per maand ofzo. Maja weet niet of ik het blijf houden want gebruik eigenlijk niks van dat blackberry zelf.

Internet is wel erg snel op dat ding moet ik zeggen, en werkt lekker makkelijk :)

Ik heb inderdaad beide van vodafone, maar het toestel komt niet uit de winkel :)
Ik ga maandag even langs een vodafone winkel kijken hoe het zit. Vandaar dat ik de oordopjes er ook niet bij heb, maar wel de doos en de rest van kabeltjes en de cd's etc.

Ik heb nu alles zo ingesteld zoals op die site van nicols stond beschreven. Maandag ga ik dan langs de winkel en zal ik even kijken of het gelijk werkt.
 
ik heb ook even een Iphone vraagje...

Gisteren stond ik op het punt om een 3G aan te schaffen. Toch nog maar even niet gedaan en dat is maar goed ook volgens mij. Ik ging net even op inet zoeken en daar kom ik wat sites tegen waarop ze de Iphone 3g aanbieden met elk gewenst abonnement. Nu zag ik dus een 16GB versie icm een KPN abbo van 22,95 per maand en dan moet je 80 euro bijbetalen voor de Iphone.

Kan dit zomaar of is dit weer louche handel ???
 
Weer nieuws mensen: Ik ga mijn Blackberry denk ik ruilen tegen een Iphone 3G in nieuwstaat. Er is echter wel een probleem, de Iphone is simlocked op T-mobile denk ik. En ik zit met een Vodafone abbonement. Is een Iphone 3G gemakkelijk Sim-lock vrij te maken?
 
Als je niet eens weet of het makkelijk is dan zou ik er niet aan beginnen, kan namelijk flink fout gaan. Maar verder is google je vriend.
 
uh, dat was ik ook niet zelf van plan, maar dr is vast wel ergens een unlockturk te vinden gok ik zo ? of kan het nog niet met de 3g's
 
Mijn N73 is ook bijna overleden en mag bijna wat anders liefst zoek ik weer zoiets..
K heb eigelijks maar een paar eisen.

Oldskool dus geen slide en draai meuk
Goede Camera 5MP oid.
Liefst nokia

Iemand wat idea's?
 
Ja een vriend van me heeft die ook, volgens mij is dat wel een fijn toestel ja.
Eigelijks wil ik iets nieuwers:+ maar toch simpel zegmaar..
 
Iemand hier ervaring met de Sony Ericsson K850i?

Wil hem graag komende week ergens gaan kopen, vind het best wel een nette telefoon. Grote aanpassing? Ben enkel Nokia gewend.

sony-ericsson-k850i-cyber-shot.jpg
 
Heb em zelf gehad.

Fijn telefoontje met een goeie camera.

Touchscreen werkt best goed, stukken beter dan samsung iig. ( Mijn mening;))

Na 8 maanden ging bij mij de touchscreen kapot en kon ik er niks meer mee. Kwam wss omdat ik em om de dag wel een keer liet vallen ofzo :+ :p

Voor de rest prima ding, 8 gig kaartje erin en gaan :)
 
Iemand ervaring met het installeren van Spb Mobile Shell op een windows mobile telefoon?

Heb daar nogal problemen mee....
 
Iemand hier ervaring met de Sony Ericsson K850i?

Wil hem graag komende week ergens gaan kopen, vind het best wel een nette telefoon. Grote aanpassing? Ben enkel Nokia gewend.

sony-ericsson-k850i-cyber-shot.jpg

Sinds ik van Nokia geswitched ben naar SE heb ik niks meer anders gehad :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top