2Fast 80cc kit deel 2

ben benieuwd wat je gaat doen met het slipprobleem (wat een woord :p) wat zegt het trouwens op de weg ?

runner 180 spullen zullen imo geen laars verschil maken ... op mijn mild opgevoerde runner 180 gingen malossi snaren er ook om de 1000km door bij normaal gebruik, en dat ding maakt amper toeren en heeft in vergelijking met ook weinig vermogen ...
 
Op de weg is het feest. Door de problemen met de snaar hadden we in het begin nogal problemen met het toerenverloop. Soms storte het bizar ver in enzo, maar toch blijf je meters maken. Waar ik met de speedsetup met moeite 120 reed ging ik nou zittend, met dip ook al makkelijk 120 :) Branden doet het dus wel aardig!
 
Mol said:
Op de weg is het feest. Door de problemen met de snaar hadden we in het begin nogal problemen met het toerenverloop. Soms storte het bizar ver in enzo, maar toch blijf je meters maken. Waar ik met de speedsetup met moeite 120 reed ging ik nou zittend, met dip ook al makkelijk 120 :) Branden doet het dus wel aardig!

mss toch maar beter bandjes kopen die die snelheid aankunnen :p (schwalbe heeft er leuke)

ben verder benieuwd :W
 
maar hoe ga je nou het slippen van de snaar oplossen. Een hogere snaar, dus meer rakend oppervlakte, of grotere poullies(180?) Want we willen natuurlijk allemaal dat de speed hard wordt gevlamd
 
Als er iemand een goede host heeft, heb ik wel 20 bank-filmpjes voor jullie. Maar aangezien ik zelf geen (goede) space heb. Word dat lastig :)

Mol ging een filmpje (van een bank-run @ wemeldinge) posten (naar mijn weten)
 
Volgens mij was er al een wemeldinge filmpje gepost ergens..khad de filmpjes wel willen hosten maar me webspace zit beetje vol... :X
 
Speedyrules said:
ben benieuwd wat je gaat doen met het slipprobleem (wat een woord :p) wat zegt het trouwens op de weg ?

runner 180 spullen zullen imo geen laars verschil maken ... op mijn mild opgevoerde runner 180 gingen malossi snaren er ook om de 1000km door bij normaal gebruik, en dat ding maakt amper toeren en heeft in vergelijking met ook weinig vermogen ...

De slip is afhankelijk van het koppel, niet het vermogen.
Aangezien een 180 veel meer koppel heeft zou het moeten kunnen, en dat zou je ook verwachten gezien de afmetingen van de poelies.
 
Pronk said:
Ik zal er maar bijzeggen dat ik het niet van mezelf heb, want zoveel kennis van natuurkunde heb ik nou ook weer niet :) Compressie schijnt dus boring-afhankelijk te zijn. Aangezien een 2f4r een normale boring heeft maar de cc's haalt uit een grotere slag gaat de zin "niet bij naged8 dat het meer cc is" in dit geval niet op.

Vaag. Het maakt toch geen donder uit wat je boring of je slag bij het bepalen van een maximaal toelaatbare compressieverhouding?

Ik zou hier, net als met een 39.3 slag gewoon 15:1 aanhouden. Je zuigt immers meer aan en perst het in dezelfde ruimte.
 
hopelijk is t met 2fasts niet zo als met snelle 180's , daar roller nogal vaak de drukveeren op en slopen poelies en carter :(

is er voor de runner180 niet de zelfde vario als runner 50 ? multivar2000 bedoel ik dan
 
Tim_xsh said:
hopelijk is t met 2fasts niet zo als met snelle 180's , daar roller nogal vaak de drukveeren op en slopen poelies en carter :(

is er voor de runner180 niet de zelfde vario als runner 50 ? multivar2000 bedoel ik dan

Er is voor 180 een multvar2000 ja. -> www.malossi.com
 
dat snap ik wel ^^

wat ik me afvroeg is of t de zelfde was , dan zouden de poelies toch ook t zelfde moeten zijn?

zo schiet je namelijk niet op :p

mol , anders evo overrange eens testen? polini snaren knappen duidelijk minder
 
Back
Top