2Fast 80cc kit deel 2

aerox-evo70 said:
uhm... ze hebben gewoon een geblokkeerde run gemaakt lijkt me :)
Geen toerensensor @ Koopmans... :'(
Verschil is dat de rol van de Koopmansbank wat makkelijker op gang komt dan die van een Tovami. De slip was erbij ons dus zo goed als uit, op de Tovami was het weer heeeeel snel terug :D
Dan kan je dus heel simpel door je rollengewicht te veranderen het toerental veranderen waarop je scooter draait. Daaruit kun je ook concluderen bij welk toerental hij het het beste doet. Dit was 13.800 voor ons :)

David said:
Leuk ding :)
Ik zou graag een foto zien vanuit de cillinder geschoten van de uitlaatpoort. Misschien dat iemand met een spycam & 2f ff een fototje zou willen schieten?
Blader het oude topic eens door. Daar staat de cilinder vanuit 95 verschillende hoeken op de foto ofzo :D
 
David said:
Leuk ding :)
Ik zou graag een foto zien vanuit de cillinder geschoten van de uitlaatpoort. Misschien dat iemand met een spycam & 2f ff een fototje zou willen schieten?

of je checkt even mijn post op de andere bladzijde.....
 
Jellerv said:
of je checkt even mijn post op de andere bladzijde.....

Of je leest mijn post nog eens?
Best een groot verschil tussen een foto van bovenaf & VANUIT toch? ;)


Mol said:
Blader het oude topic eens door. Daar staat de cilinder vanuit 95 verschillende hoeken op de foto ofzo :D

Heb het net nog ff gechecked maar geen succes ;)
 
U is blind...
2fastforrace%20004.jpg

Als je nou zegt dat je gekeken hebt, doe het dan ook echt want ik vind die foto wel gewoon. Of je moet dit niet bedoeld hebben...

Op deze pagina: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=47273&page=10&pp=30&highlight=2fast
 
nee nee hij bedoelt zeg maar dat je je cam in de cillinder doet en van daaruit precies recht de uitlaatpoort pakt......
 
Mol said:
U is blind...
Als je nou zegt dat je gekeken hebt, doe het dan ook echt want ik vind die foto wel gewoon. Of je moet dit niet bedoeld hebben...

Op deze pagina: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=47273&page=10&pp=30&highlight=2fast

Denk ik niet.
Shit he ben ik nou zo onduidelijk? En ja Mol, ik heb gekeken & daarbij in dat topic die foto wel 3x voorbij zien komen.

Waarom zou ik nou typpen:
Leuk ding
Ik zou graag een foto zien vanuit de cillinder geschoten van de uitlaatpoort. Misschien dat iemand met een spycam & 2f ff een fototje zou willen schieten?

VAN BINNEN UIT DUS. :z
 
Die poort is zo huge....vind maar eens een spy-cam, die die poort goed in beeld kan brengen. Dan moet je op zoek naar een groot-hoeklens voor spycams.

Ik zou dat geld liever investeren in zinnige dingen :)
 
David said:
1. Wil de overgang van de uitlaatpoort -> fluitpoorten van die 2f zien.
2. Wat heeft dat er mee te maken? (Om niet te beginnen over de afmeting van 4x4)

Speciaal voor Pronk:
http://www.trust.nl/products/productgrp.htm?mpp=DIGCAM&grp=WEBCAMS
http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=12541

Erg nuttige bijdrage aan dit topic btw... bedankt!

Ik weet niet waar je op uit ben, maargoed...die afmeting was gewoon een voorbeeld, als je maar begrijpt wat ik bedoel. Daarnaast is er nog eens de afstand die je tot de poort hebt als je eenmaal met de cam in de cilinder zit, dan is het moeilijk om zoals sander al zegt de hele poort erop te krijgen, daarnaast kan je die overgang ook vanaf de buitenkant zien als er ff scherpe gedetaileerde foto's gemaakt worden vanaf de schacht. En nogmaals, wel leuk dat je me foto's laat zien van camera's die erin passen, maar net alsof iedereen die heeft liggen komop zeg...

En nu gaan we nogeens vet offtopic...dus laten we hierover ff ophouden, ik begrijp wat je bedoelt, maar wij hebben @ koopmans iig niet zo'n ding ter beschikking, daar ging het je toch om?
 
Ben verder nergens op uit, wat Sander zegt klopt & het was meer in de richting van niet geschoten is altijd mis?
Heb nergens gezegt dat iedereen zo'n geval heeft liggen, "Misschien dat iemand met een spycam & 2f ff een fototje zou willen schieten?". En daarbij doelde ik op 'iemand' dus niet op specifiek Koopmans.
Laten we idd maar ophouden want dit gaat echt nergens meer over ;)
 
Alles wat aangeboden word :) Er is getest met mijn 2 dpr uitlaten, daarvan deed deze het het beste. Binnenkort de nieuwe team 2003/2004 uitlaat.
 
Allejezus... wat een gezeik.. Waarom persee een foto ? Als je portmap ziet, wat dan ws. al boven jullie pet uit gaat, waarom moet je dan nog een foto ? Er is niets duidelijker dan een portmap wat dat aangaat :X

2fast4race_poortmap.jpg
 
Back
Top