Speed met 2fast/Fabrizi Krukas?!

Idd, zoals hierboven vermeld.
Ik heb even de sheet van Koen over het verschil bij verschillende drijfstangen aangepast naar het verschil tussen twee assen met een 85mm drijfstang maar een verschillende slag.
Hier kan je hem bekijken:
Sheetje

edit:
waar 80 bij staat is nu dus normale slag en waar 85 bij staat is de 44mm slag.
Ook staan er bij de gegevens verkeerde kopjes, maar dat wijst zichzelf wel.
 
ff sparen en je heb ut , je bent exclusiever met 2fast dan met speed 04 , en geloof me ik spreek uit ervaring ;)

En je scoort gewoon bizar hoog en je heb echt wat dan 8)
 
Raki said:
Idd, zoals hierboven vermeld.
Ik heb even de sheet van Koen over het verschil bij verschillende drijfstangen aangepast naar het verschil tussen twee assen met een 85mm drijfstang maar een verschillende slag.
Hier kan je hem bekijken:
Sheetje

edit:
waar 80 bij staat is nu dus normale slag en waar 85 bij staat is de 44mm slag.
Ook staan er bij de gegevens verkeerde kopjes, maar dat wijst zichzelf wel.

Was ook zoiets aan het zoeken, wij danken u voor de ondersteunde uitleg :p
 
r0bert said:
ff sparen en je heb ut , je bent exclusiever met 2fast dan met speed 04 , en geloof me ik spreek uit ervaring ;)

En je scoort gewoon bizar hoog en je heb echt wat dan 8)


je hebt wat maar ik wou fabrizi asje rijden en dan laater 2fast der op zetten en ik wil niet maanden wachten op die cil en die speed04 kan ik morgen hebben ligt op men werk 4stuks dus!
 
Zo lang duurt het toch niet , Marco en Timmeh konden ze toch gelijk leveren :?
Ik zou echt een 2fast cilinder halen , blokje alvast brengen naar twins voor kotteren , dan heb je ut snel terug.
Cilinder binnen , erop knallen en gaaaan :W
 
r0bert said:
Zo lang duurt het toch niet , Marco en Timmeh konden ze toch gelijk leveren :?
Ik zou echt een 2fast cilinder halen , blokje alvast brengen naar twins voor kotteren , dan heb je ut snel terug.
Cilinder binnen , erop knallen en gaaaan :W


Ik kan hem veel goedkooper krijgen als voor dat hun hem verkoopen door men werk dan zou ik lliever wachten maar nee ik zal nu maar gewoon speed rijden en als dat te langsam is 2fast dat kan altijd noch!
 
Ja hoe is het nou? We gaan nu toch niet beginnen blaten dat een speed nu opeens langzaam zou zijn ofzo? Ik ken nog zowat geen mensen die met een fatsoenlijke speed-setup goed kunnen rijden.
 
Verwend , my ass!!
Hard voor moeten werken in de supermarkt dewd :X
Maar met een Speed houdt het wel op bij de 22.? PK , 2fast haal je gewoon 27 als je ut goed doet ;)
 
Lees eens goed... ik weet ook wel dat jij een speed 04 hebt, en dat je er ws hard voor gewerkt hebt. Ik bedoel ermee dat het voor anderen al snel niet vet meer wordt bevonden. Ik bedoel dus dat de "toeschouwers" verwend worden.

sorry voor de offtopic, maar het antwoord was toch al gegeven :p
 
Ik heb eens zitten rekenen... :rolleyes:

En ik kwam uit op 193.56 graden (normale slag) en 207 graden (44 mm slag), voor de uitlaatpoort.

Het gaat hier dan om een standaard speed.

Met de volgende getallen:

Slag: 39.3 mm

R = 19.65
E = 19.6
C = 0
L = 85
T = 85.05

Slag: 44 mm

R = 22
E = 19.6
C = 0
L = 85
T = 87.4


Conclussie:

Het gaat dus niet werken zoals hierboven al werd verteld.
 
r0bert said:
Verwend , my ass!!
Hard voor moeten werken in de supermarkt dewd :X
Maar met een Speed houdt het wel op bij de 22.? PK , 2fast haal je gewoon 27 als je ut goed doet ;)

heeft nou iemand al meer dan 20 gescoord met een team 2?

en 27 met een 2fast? nee ook niet ... :r
 
Back
Top