Goede vervangings as 2fast cillinder.

Status
Not open for further replies.

John G

Well-Known Member
Hoi,

Ik ben op zoek naar een Goede vervangings as voor de 2fast 4race as. (pia)

Wat goedkoper namelijk. ik vind 329,95 EUR echt 8Pvoor een krukas...

Dus weet iemand een goedkoper en goed alternatief? ben al een beetje wezen searchen namelijk heb zo niks gevonden. of heeft iemand nog een 2de hands asje mag ook!

Alvast bedankt
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Goede spullen kosten geld. Zo makkelijk is het. Wat denk je wat een krukas van een RS125 racer kost, daar wordt je eng van.

Alternatief is een fabrizi as, of cristofolini, maar beide duur.
 
zelf rij ik met een simonini as, ik heb wel de drijfstang vervangen door één van malossi. Asje houd het tot nu goed:) en is aardig goedkoper dan een 2fast as
 
simonini heeft nu nieuwe type krukassen!! lijken er op de 2fast assen.
mischien een goeie om te proberen? 160 euro zijn ze.
maar beter pak je gewoon een 2fast as :)
 
simonini heeft nu nieuwe type krukassen!! lijken er op de 2fast assen.
mischien een goeie om te proberen? 160 euro zijn ze.
maar beter pak je gewoon een 2fast as :)

staan die op de simonini site?
 
ik krijg een 2fast drijfstang bij me cil. als ik die nou eens op een simonini as laat zetten?
 
staan die op de simonini site?

nee staan geen foto's van. ik heb hier al wel 1 exemplaar liggen zal morgen foto's maken.

die 2fast drijfstang kun je erin laten persen ja als et past dan hebje gewoon een oersterke krukas.
 
Goede spullen kosten geld. Zo makkelijk is het. Wat denk je wat een krukas van een RS125 racer kost, daar wordt je eng van.

Alternatief is een fabrizi as, of cristofolini, maar beide duur.

tuurlijk is het duur. vraag me gewoon af of het niet goedkoper kan. heb meer mensen met andere assen zien rijden. en aangezien 2fast assen ook kapot gaan....
 
Last edited:
Je wil wel een cilinder kopen die 500+ kost maar dan ga je opeens mekkeren over een krukas die 329 kost? Bedenk van te voren waar je aan begint...
 
Ik ben het daar ook mee eens, maar wat is er mis met geld besparen als het kan en je misschien weinig of geen verschil zal merken?
 
Ik ben het daar ook mee eens, maar wat is er mis met geld besparen als het kan en je misschien weinig of geen verschil zal merken?

Precies. De prijs van die as word in mijn ogen gewoon kunstmatig omhoog gehouden. aangezien ik meer mensen zie die niet voor 2fast as kiezen.

Maar goed ik had kunnen verwachten dat er altijd mensen zijn die daar weer over beginnen te zeiken....
 
Het is natuurlijk wel zo dat je met zulke cilinders niet moet gaan besparen op de krukas, echter rijdt ik wel met een simonini as aangezien mijn 2fast as al vrij snel was gesneuveld:) De simonini as houdt het tot nu toe langer uit:p
 
Het is natuurlijk wel zo dat je met zulke cilinders niet moet gaan besparen op de krukas, echter rijdt ik wel met een simonini as aangezien mijn 2fast as al vrij snel was gesneuveld:) De simonini as houdt het tot nu toe langer uit:p

Dat bedoel ik...

Ik heb foto's gezien van 2fast assen waar aan de vario kant de as gewoon is afgebroken....
en meer dingen gezien van gesneuvelde 2fast assen....

ik weet wel dat dat altijd kan met elke as... maar goed voor 330,- :X

Maar ik weet niet waar ik die simonini as vandaan kan halen.

Op simonini.nl kan ik die as niet vinden (voor pia)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top