2fast wand

Dus nu zeg je toch dat het beter is dan als tedeschi het zou doen, of niet?
Je moet je niet altijd zo aangevallen voelen.
Want hem naar powerseal opsturen terwijl er dan een even slechte wand zou komen in te zitten dat slaat pas nergens op.

ik voel me niet aangevallen, maar jij kan niet lezen en daardoor verdraai je mijn woorden.
en dat vind ik dan minder fijn
 
Tsja, ik zeg toch niet dat de wand bij powerseal op jou manier slecht is, ofwel?
Een beetje uitleg en wat opscheppen dat jij hebt gevonden hoe je er een wand kunt in laat blijven zitten, dat wil ik horen ;)
 
ze hebben t zelfde nicasil, echter andere proces, zodat de foute legering geowoon goed wordt geseald, no problem aldus powerseal.
werd trouwens al verschillende malen aangehaald in dit topic

het ligt hem dus gwn aan de legering vh alu vd cilinder waardoor bij een 'normaal' seal proces de wand niet goed kan hechten.
powerseal gebruikt hiervoor een speciaal proces,die dan dus wel hecht.
diegene waarvan hun wand nog nooit eruit is gelopen,hebben een betere alu legering,andere serie.

ik betaal liever nu wat meer om dan nadien geen gezeik te hebben,
bij tedeshi kan je wandjes blijven zetten en aan het eind van de rit gaan je kosten nog hoger oplopen want verzendingskosten,zuigers,pakkingen moet je zelf betalen,enkel de wand zelf wordt vergoed door tedeshi...

bij tedeshi was ik ook 150€ kwijt (al was de wand vergoed)
2x naar tedeshi sturen is dus ook 300€,en dan heb je nog steeds een slechte wand..
 
Last edited:
Mijn is net terug van ATM er zijn wel een paar kleine putjes in de cc aanwezig wat denk ik niet veel kwaad kan voor zijn smering? hoop dat de wand het nu lang houd! straks eens gaan testen:)
 
Back
Top