Ziek zijn?

JorneP said:
Hoe betaal je dan die Bora ? :D

Uitkeringtrekker :P
Ik heb nog nooit een uitkering aangevraagt!Zo ben ik niet!Ik had ook zelf ontslag genomen omdat ik geen zin meer had om te werken.Ik werk wel maar niet vast zeg maar,en niet elke dag :P

[5th] klaas said:
Ik heb nog nooit een uitkering aangevraagt!Zo ben ik niet!Ik had ook zelf ontslag genomen omdat ik geen zin meer had om te werken.Ik werk wel maar niet vast zeg maar,en niet elke dag :P

Had ik ook niet verwacht hoor :henko:

Maar ontopic :rolleyes:

dieselmaniac said:
iemand ook wel eens koortsdromen gehad? dat is pas echt vage shit

Ja idd, das echt klote, werd midden in de nacht wakker en was er heilig van overtuigd dat ik me auto met lopende motor voor de deur hadden laten staan :P Was me kleren al aant aantrekken maar me vriendin hield me toch maar tegen.

Of 1 keer dat ik opeens s'nachts naakt op het balkon stond omdat ik de parasol wilde sluiten, die had ik open laten staan en was bang dat ie weg zou waaien.... Heb niet eens een parasol :X

Bobi said:
Ja idd, das echt klote, werd midden in de nacht wakker en was er heilig van overtuigd dat ik me auto met lopende motor voor de deur hadden laten staan :P Was me kleren al aant aantrekken maar me vriendin hield me toch maar tegen.

Of 1 keer dat ik opeens s'nachts naakt op het balkon stond omdat ik de parasol wilde sluiten, die had ik open laten staan en was bang dat ie weg zou waaien.... Heb niet eens een parasol :X
Ik werd vaak beneden op de bank wakker :P terwijl ik er boven inging,ik slaap nu gemiddeld 2 á 3 uur per nacht wegens omstandigheden maar als ik wakker word lijkt het alsof ik onder de douche vandaan kom... :X

Het ligt er helemaal aan wat je onder ziek zijn verstaat... Heb het dit jaar best druk, 5 dagen per week sport, school, werk en nog tijd zoeken om je rust te pakken en met vrienden te chillen.. Heb vaak last van hoofdpijn (lichte vorm van migraine) meestal door stress/slaap te kort.. Maar ben er aan gewend, beetje medicijn en het is weer goed :)

Veel zieke mense hier, beterschap allemaal :)

Al ik ziek zou zijn, zou ik me kamer opruimen :X, forumme, Studie door kijken..
Jammer genoeg ben ik nooit ziek, en komt dit er nooit van :X (op forumme na dan :D)

Ben (gelukkig) nooit ziek....

MEestal als ik ook ziek ben ga ik smorguhs vroeg tv kijken naar van die vage tekenfilms en dat meisje met die aap dat ze een avontuur beleven en jij moet ze helpen :P en dan die mafkees die zogenaamd tegen zn stoel kan praten ofzo :),daarna meestal op rtl wat geilen op die wijven van spelletjes tijd en daarna val ik meestal in slaap van de saaie spellentjes en wordt je rond 3 uur weer wakker en kijk je meestal duke of hazzard :P en anders zn wijfenserie als oprah en as the world turn en is je dagje weer voorbij

Back