Jorne
Turbo Turbo!
[5th] klaas said:Je zegt het verkeerd,tussen het forummen door werk je af en toe ipv andersom
Moet jij niet een keer aan 't werk dan ? .. je zit al vanaf vrijdag? of het forum volgensmij
[5th] klaas said:Je zegt het verkeerd,tussen het forummen door werk je af en toe ipv andersom
Ik zit al bijna 3 maanden non stop op het forum ik heb geeneens werkJorneP said:Moet jij niet een keer aan 't werk dan ? .. je zit al vanaf vrijdag? of het forum volgensmij
Me Neither... Ben nu aan het solliciteren voor Taxi Chauffeur 8) })[5th] klaas said:Ik zit al bijna 3 maanden non stop op het forum ik heb geeneens werk
Dan ben je een stuk minder op het forum te vinden als je een goede baan kan krijgen als cabbietuynheck said:Me Neither... Ben nu aan het solliciteren voor Taxi Chauffeur 8) })
[5th] klaas said:Ik zit al bijna 3 maanden non stop op het forum ik heb geeneens werk
8)[5th] klaas said:Dan ben je een stuk minder op het forum te vinden als je een goede baan kan krijgen als cabbie
Ik heb nog nooit een uitkering aangevraagt!Zo ben ik niet!Ik had ook zelf ontslag genomen omdat ik geen zin meer had om te werken.Ik werk wel maar niet vast zeg maar,en niet elke dagJorneP said:Hoe betaal je dan die Bora ?
Uitkeringtrekker
[5th] klaas said:Ik heb nog nooit een uitkering aangevraagt!Zo ben ik niet!Ik had ook zelf ontslag genomen omdat ik geen zin meer had om te werken.Ik werk wel maar niet vast zeg maar,en niet elke dag
JorneP said:Had ik ook niet verwacht hoor :henko:
Maar ontopic
stuk of 4/5 per nacht :| zwetend wakker worden, en dan weer in slaap vallen..dieselmaniac said:iemand ook wel eens koortsdromen gehad? dat is pas echt vage shit
dieselmaniac said:iemand ook wel eens koortsdromen gehad? dat is pas echt vage shit
Ik werd vaak beneden op de bank wakker terwijl ik er boven inging,ik slaap nu gemiddeld 2 á 3 uur per nacht wegens omstandigheden maar als ik wakker word lijkt het alsof ik onder de douche vandaan kom... :XBobi said:Ja idd, das echt klote, werd midden in de nacht wakker en was er heilig van overtuigd dat ik me auto met lopende motor voor de deur hadden laten staan Was me kleren al aant aantrekken maar me vriendin hield me toch maar tegen.
Of 1 keer dat ik opeens s'nachts naakt op het balkon stond omdat ik de parasol wilde sluiten, die had ik open laten staan en was bang dat ie weg zou waaien.... Heb niet eens een parasol :X
BojT said:wie gaat bert en mij een kopie'tje van Need for speed opsturen? ;(