Hoe ziek kan je zijn...

Wat je hier aan kunt doen weet ik niet.. misschien aangifte ofzo :?

maar ik wou ff zeggen dat ik het zeer kut voor jou en je vriendin vind Zjonnie en sterkte er mee!! :* :)
 
Dat verhaal van kanker @ kobus

Dat ...dat is echt ernstig...
dat doet echt pijn , damn

Ik moet echt niet achter de naam/adres van iemand komen , als mij zoiets word geflikt

Dan ga ik echt over de rooie , maar ontopic weer

nogmaals, sterkte
 
Mjah, zwaar matige k*tstreek... Aangifte doen heeft alleen maar zin, als je vriendin zich daar meer op haar gemak door voelt... Aangifte doen om de dader te achterhalen is een hopeloze zaak, lijkt me...

Veel succes, en een :* voor je gf...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mjah, zwaar matige k*tstreek... Aangifte doen heeft alleen maar zin, als je vriendin zich daar meer op haar gemak door voelt... Aangifte doen om de dader te achterhalen is een hopeloze zaak, lijkt me...

Veel succes, en een :* voor je gf...

Thanx Bart, en ik denk eigenlijk niet dat ze dat wil omdat ze dan alles weer moet vertellen enzo, maar ze moet het zelf weten.
Ik hou jullie iig. op de hoogte.
Thanks!
 
Gewoon xtra lief zijn voor je vriendin :), bloemetje kopen ofzo iets :)

Iets waardoor je haar op dr gemak stelt...en dat je laat zien dat zij niet de enige is die erover in zit.. :)
 
Ga je vriendin lekker verwennen zou ik zeggen... Idd bloemetje kopen, meenemen uit eten, bios, geef haar lekker veel aandacht en zorg dat zij zich weer helemaal beter gaat voelen. Zorg ervoor dat ze jou kan zien als iemand die echt van d'r houdt en haar wil beschermen tegen dit soort idioten, zal d'r veel beter laten voelen...
 
kpn heeft logs tot van een maand oud dus in principe valt dit te achterhalen als je het tijdstip weet, en kpn kan overtuigen dat het voor een goed doel is.
 
Originally posted by KOBUS
Ik zou even goed opletten of het nog vaker gebeurd en dan actie ondernenem, ik denk persoonlijk dat het een zieke grap is.



Zo heeft een vriendinnetje van mijn broertje ook eens zoiets gehad.

Dat meisje haar moeder was doodgegaan aan kanker, toen belde een klasgenootje bleek later telkens naar haar huis toe van hey ik ben van de kankerbestrijding en is je moeder thuis of van hey met die en die is je moeder thuis.

Toen ze er dus achter kwamen dat het dat meisje uit haar klas was heeft haar vader daar thuis ook even huisgehouden.


Ik vind mensen intimideren via de telefoon zowiezo zielig eigenlijk

Vieze teringlijer, zulke gasten moet je echt helemaal naar de tering stampen :( zijn geen grappen meer....
 
Back
Top