Hoe ziek kan je zijn...

zjonnie

J.O.H.N
Ik ben zooo pissed :(

Wat mijn vriendin vandaag heeft meegemaakt, ik snap het niet hoe dat bestaat..

Ze werkt bij een zorginrichting, maar dat gaat via een school waar je zuster oid wordt.
Nou was ze vanmorgen aan het werk, belde er iemand zogenaamd van die school die een leerlinge wou interviewen over de opleiding enzo.
Dus mijn vriendin krijgt de telefoon en ze moest ff ergens alleen gaan zitten.
Begon hij te vragen over haar opleiding enzo, en over haar hobbies. Nou 1 hobby was dus zwemmen, vroeg hij al iets heel wazigs over omkleden met zwemmen en vaders die daar bij zijn :?
Vroeg hij ineens dingen over soa`s, haar vriend, over sex enzo... Dus ze wist niet goed wat ze moest zeggen, maar ze hing ook niet op, ik weet wat jullie gaan zeggen dat ze dat had moeten doen, maar ze is erg onzeker, weet op zo`n moment niet wat ze moet doen, raakt in paniek maar hangt niet op. die vent had dus van alles zitten vragen waardoor ze dus redelijk van streek is..

Ik vind dus echt zooo debiel, maf, echt niet normaal, wie doet zoiets?!?!? Ze heeft al genoeg meegemaakt (gepest, je weet echt niet wat dat met iemand doet, en ze kreeg vroeger ook brieven van iemand dus ze is al meer "lastig gevallen") Baal er dus ook echt van dat dit haar ook weer moet overkomen omdat juist zij het met zoiets zo moeilijk heeft..


Wat dus mijn vraag is, ik wou meteen aangifte gaan doen, maar ik bedacht me toen of dat eigenlijk wel gaat, daarom wachten we daar nog mee.
Ik bedoel, stel dat iemand dat vaker doet, of ze hebber er meer gevallen van kunnen ze het altijd gebruiken. Misschie via de Kpn het nummer natrekken??
En stel dat ze iemand pakken kan ze altijd nog getuige zijn..

Nouja ik ben iig flink pissed, tering zeg waarom weet je zo iemand nou niet te vinden ben in staat om hem helemaal kapot te knijpen :(

Naja moest ff men verhaal kwijt, iemand die iets weet over aangifte ed.? alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

hmmz veel sterkte :(

in jou geval zou ik wel aangifte doen ja..
als je alles zelf op gaat lossen stook je alleen maar extra problemen..
geloof me als de plitie heb pakt dan naai je hem harder dan dat je er met een groep heengaat en em helemaal kapotslaat

veel sterkte :)
 
Mja, valt denk ik weinig aan te doen. Gewoon taak aan jou om je vriendin ff te steunen.. komt vaswel weer goed neem ik aan :)

Wel zieke lui die dat soort foontjes maken :|:|
 
Originally posted by AB-Paultje
hmmz veel sterkte :(

in jou geval zou ik wel aangifte doen ja..
als je alles zelf op gaat lossen stook je alleen maar extra problemen..
geloof me als de plitie heb pakt dan naai je hem harder dan dat je er met een groep heengaat en em helemaal kapotslaat

veel sterkte :)

Wist ik maar wie het was ;(
Nee mij is de vraag kan je van zoiets wel aangifte doen?
Ik wou alleen zeggen àls ik hem kon vinden..
 
ja, kan je aangifte van doen. (No offence, maar of ze er wat mee doen is een 2e). IIg sterkte voor je vriendin, dit soort praktijken kunnen idd slopend zijn.
 
ze zullen er wel wat mee doen..
voor hun zal het niet moeilijk zijn om dat telefoontje te traceren (of hoe je dat ook schrijft)
tenmisnte ik hoop het voor je :(
 
Ook kan ze een nummermelder kopen en als die zieke persoon weer belt dan lekker beginnen met schelden als ze opneemt en dan weer ophangen :D maare verder sterkte aan je vriendin.
 
Originally posted by Mattekwab
Ook kan ze een nummermelder kopen en als die zieke persoon weer belt dan lekker beginnen met schelden als ze opneemt en dan weer ophangen :D

Bedankt zeg :|
Het was dus op haar werk, LEES, en daar hebben ze een nummermelder maar hij belde met geheim nummer, duh..
 
Originally posted by AB-Paultje
welke mongool gaat er nu zo bellen met z'n nummerweergave aan |(

Welke mongool belt er sowieso zo vraag ik me af |(
Er bestaan echt tè zieke mensen die niet weten wat ze doen (waaronder ook pesten wat ze dus ook al heeft meegemaakt.)
 
Zoals ik het verhaal LEES staat er nergens dat ze het nummer NIET heeft, en je kan wel via kpn het nummer terug vragen als je de tijd heb wanneer er gebeld is. Echter in dit geval zal het moeilijker worden, want zo n inrichting heeft maar een paar nummers waar meer telefoons opstaan.
 
je kan het trugvragen.. je kan dan ook adres traceren enzo
als de politie er echt zaak van wilt gaan maken kunnen ze dat doen.
Kben trouwens laatst ook lastig gevallen, maar die had ze nr aan
paar smsjes gestuurd, tien keer gebeld, nooit meer iets van gehoord:p
 
Originally posted by AB-Paultje
welke mongool gaat er nu zo bellen met z'n nummerweergave aan |(

Ik altijd als ik mensen stalk :p

Maarruh als je vriendin onder de 18 is zou je hte misschien nog op kunnen als pedofilie dat word meestal wel serieus genomen. Iig gewoon extra liev zijn voor der en der over praten (hoe stom het ook klinkt).

Succes en een :* aan je vriendin :)
 
Originally posted by Flash
Ik altijd als ik mensen stalk :p

Maarruh als je vriendin onder de 18 is zou je hte misschien nog op kunnen als pedofilie dat word meestal wel serieus genomen. Iig gewoon extra liev zijn voor der en der over praten (hoe stom het ook klinkt).

Succes en een :* aan je vriendin :)

Ik praat er over en als je meer dan 3 jaar verkering hebt klinkt dat niet meer stom ;)
 
Hm

Matig , matig van die dude
Denk niet dat ze de moeite gaan nemen die kerel te traceren , et klinkt mischien negatief, maar face it

who cares ? et ging maar via de foon....

Tuurlijk , who cares is relatief...ik denk nu : trek het je niet aan , als ik zoiets aan de foon krijg , lig ik strak , ik trek een potje bier los en neem het op , ik kan der wel om lachen

Maar zo flikte 1 of andere kill me ma eens het geintje , om (gelukkig was ik en me broer thuis) te bellen , en te zeggen "klopt het dat blablabla uw zoon is"

ja zegt ze , zegt die dude , : hij is aangereden en is er slecht aan toe , erg laffe streek , gelukkig zaten we op de bank , een moeder word dan echt helemaal gek..)

in zon geval doet het je wel iets, naja jou verhaaltje over je vriendin , heeft best aardig wat mee gemaakt , dan is zoiets niet relaxed , maar dat is relatief , zo bekijken ze het niet

die domme lui denken "oh , wees blij dat ze niet is aangerand ,het is de telefoon maar"

ik dwaal af , suc6 met je girl , geef de een beetje aand8 , maarja duh , dat snap je zelf ook :D
 
Ik zou even goed opletten of het nog vaker gebeurd en dan actie ondernenem, ik denk persoonlijk dat het een zieke grap is.



Zo heeft een vriendinnetje van mijn broertje ook eens zoiets gehad.

Dat meisje haar moeder was doodgegaan aan kanker, toen belde een klasgenootje bleek later telkens naar haar huis toe van hey ik ben van de kankerbestrijding en is je moeder thuis of van hey met die en die is je moeder thuis.

Toen ze er dus achter kwamen dat het dat meisje uit haar klas was heeft haar vader daar thuis ook even huisgehouden.


Ik vind mensen intimideren via de telefoon zowiezo zielig eigenlijk
 
Back
Top