Hoe sleutelen jullie? Scooter hoog/laag

Pinootje

Active Member
Hi, iedereen die sleutelt en geen brug heeft zal regelmatig op de (koude) grond zitten/liggen.
Is er behalve een brug een andere manier om makkelijker te werken? Ik heb zelf zitten denken om de scooter op twee van die oprijbokken te zetten. Tussen de bokken in dan ook een verhoging er tussen schuiven voor de standaard. Weet niet of dat echt werkt, maar de scooter zou op een iets comfortabelere werkhoogte komen.

Er zijn vast sleutelaars die als iets slims bedacht hebben? Ben heel benieuwd hoe jullie het doen! :) 52070bok.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb deze gekocht.
Had ook zelf gedacht iets te bouwen.
Maar het moet stevig zijn en degelijk, ook de veiligheid.
Wanneer de scooter omslaat of er gebeurd iets als je er aan bezig bent kan het slecht aflopen.
 
Ik heb gewoon aan mijn dak van mijn schuur een soort balans touw gehangen zodat ik dit aan mijn frame kan bevestigen en dan blijft hangen.
Is de meest klote ding ter wereld.. maar helpt me wel. En is de meest goedkoopste en meest gevaarlijkste manier wat er is
 
Ik heb een oprijplaat van de action die zon 300 kilo kan houden en met behulp van die plaat rijd ik de scooter een oude houten tafel op. Standaardje erop en het is net een werk brug :) over het algemeen trek ik vaker eerder het blok eronder uit en leg deze op de werkbank dan dat ik lig te klooien met overal bij komen. Heb helaas nogal grote handen.
 

Attachments

  • IMG_20191028_215012.jpg
    IMG_20191028_215012.jpg
    331.7 KB · Views: 23
Ik heb een tijdje gewoon op de grond gewerkt, het is te doen, maar het vertraagd je enorm. Omdat ik efficient wilde werken wilde ik een 'motorlift' kopen, maar mijn vader heeft een autoschadeherstel garage waar ik nu mijn lastige projecten kan doen.

Ik heb geluk gehad, maar een motorlift zou de beste oplossing voor mij zijn.
 
Heb geen ruimte voor een brug hier.. Werk zelf gewoon uit een schuurtje van 2 bij 4 meter. Daar heb ik een goede werkbank en de tools die ik nodig heb..

Scooter moet helaas gewoon in de tijd staan.. Als er ooit nog toe kom om te verhuizen dan zou ik wel daarvoor meer ruimte willen hebben.
Het steekt mij momenteel heel erg.. Aangezien als de scooter in een overdekte ruimte zou staan gewoon avonds / snacht door kan gaan en geen last hebt van de weersinvloeden.
 
Back
Top