Ziek zijn?

Ik blijf gewoon thuis als ik ziek ben. De baas betaald toch ;) Verder heb ik ook af en toe migraine sinds kort. Ik krijg dan een soort tunnelvisie en daarna barstende koppijn.. Best kut, maar gelukkig komt dat niet vaak voor..
 
Daniël. said:
Doorwerken als je mirgraine hebt?
Dan heb je vaste een lichte vorm (gewoon hoofdpijn dus)..

Als je echt last hebt van zwaar mirgraine dan doet het zo zeer dat je gelijk na huis wil en wil slapen!

Ja, tuurlijk is het een lichte vorm... Iemand die zware migraine heeft ben ik niet jaloers op :X M'n moeder heeft het weleens, en dan ligt ze inderdaad alleen maar in bed... Gebeurd volgens mij nog niet 1x in het jaar...
 
Ik zit weer op stage :P
ook verder nergens last van.. hierachter me zit een collega om de seconde zn snot op te trekken.. ga dan gewoon je neus snuiten ofzo :L
 
Enrico@Sprinter said:
Ik blijf gewoon thuis als ik ziek ben. De baas betaald toch ;) Verder heb ik ook af en toe migraine sinds kort. Ik krijg dan een soort tunnelvisie en daarna barstende koppijn.. Best kut, maar gelukkig komt dat niet vaak voor..

De eerste x schrok je zeker best wel? Ik wel tenminste, allemaal sterretjes om me heen, en niet kunnen focussen...
 
Nou ook net wakker hier...ik dacht dus dat het wel aardig ging, tot dat ik op stond nu beide neusgaten nu dicht :( En hoofdpijn....Vandaag maar even doom,deuce bigalow kijken. Ik zal iemand bellen voor nfsmw lijkt me wel tov spel. En nu ga ik eerst mijn zusje slaan die met een of andere straal aangredeven iets haar haar staat te föhnen. damn wat een herrie
 
Als ik verkouden ben, snuif ik altijd zout water. Is niet echt prettig maar werkt prima. Ik ben er dan gelijk vanaf. Voor de rest heb ik laatste tijd ook wat sneller hoofdpijn (heb ook migraine), maar dat komt volgens mij omdat ik hier op mijn stage 8 uur p/d verplicht moet computeren. Kan nooit goed zijn volgens mij.
 
Goh iedereen heeft ook migraine tegenwoordig :rolleyes:
GRoot deel is te danken aan je eigen geest, je moet gewoon meer denken dat je nergens last van heb :P
 
Mijn vriendin is alweer ziek... Ze had eerst maagvliesontsteking, nu...3weken later....heeft ze dat weer + keelpijn, verkouden enz. Ik ben al ruim 3jaar niet meer ziek geweest, vraag me niet hoe dat komt. Ja in de winter word ik wel verkouden, maar dat is niet ziek vind ik. Het heerst wel op het moment :X
 
Ossje said:
Mijn vriendin is alweer ziek... Ze had eerst maagvliesontsteking, nu...3weken later....heeft ze dat weer + keelpijn, verkouden enz. Ik ben al ruim 3jaar niet meer ziek geweest, vraag me niet hoe dat komt. Ja in de winter word ik wel verkouden, maar dat is niet ziek vind ik. Het heerst wel op het moment :X
Ik heb dat ook... Ik ben de afgelopen 5 jaar ofzo ook niet meer ziek geweest....Als het al niet langer is. Wel school en werk ziek, niet daarvan maar dat is niet (lichamelijk) ziek zijn :)
 
Bert said:
Nou ook net wakker hier...ik dacht dus dat het wel aardig ging, tot dat ik op stond nu beide neusgaten nu dicht :( En hoofdpijn....Vandaag maar even doom,deuce bigalow kijken. Ik zal iemand bellen voor nfsmw lijkt me wel tov spel. En nu ga ik eerst mijn zusje slaan die met een of andere straal aangredeven iets haar haar staat te föhnen. damn wat een herrie

Haha dat ken ik, lig je te slapen en om 8u moeten ze in een haast alles tergelijk doen.. turbo föhn :S

Afijn, ik ga altijd Xboxen (nu 360 dan ipv. normaal) en ga Splinter Cell 3@ Live! doen. Ben ik wel een paar uurtjes zoet, dan maar ff douchen, broodje/tosti + thee en weer gaan gamen.
 
Bart Nrg Mc2 said:
De eerste x schrok je zeker best wel? Ik wel tenminste, allemaal sterretjes om me heen, en niet kunnen focussen...

Ja.. Ik herken dit helemaal :) Gebeurde een paar jaar terug voor het eerst op mijn werk. Heb snel alles afgemaakt en ben thuis in bed gaan liggen.. Was best vaag ja.
 
afgelopen week ook ziek geweest.. daarvoor 5 jaar niet ziek geweest ofzo. Als iemand zegt dat je gewoon door moet gaan als je ziek bent moet je dat maar eens proberen als je echt ziek bent en koorts hebt enzo.. IK heb het geprobeerd :P @ zwarte markt, paar keer moeten kotsen daar, toen maar naar huis gegaan en daarna 3 uur kotsziek in de trein zitten :'( afrader.
 
Back
Top