MysticSoul ChiLL-MoDE 20 May 2003 #22 not hungry anymore! anders zet je ff bij dat filmpje: voor 18+ ofsow! echt ranzig!
P polle Guest 20 May 2003 #25 Originally posted by |Gila-WaX| VENT!!!! Ophouden met die grappen ! Vatsig Click to expand... hehe ik vind het ook ranzig hoor...
Originally posted by |Gila-WaX| VENT!!!! Ophouden met die grappen ! Vatsig Click to expand... hehe ik vind het ook ranzig hoor...
JohnB ik bedoel maar 20 May 2003 #27 Is al oud dat tong splitsen. Maar t geeft wel een andere kijk op de term trekken+pijpen
Alexander ik moet nodig weer eens 20 May 2003 #29 Originally posted by polle check die tanden volgens mij doet dat pijn als je op je tong bijt of in je lip sorry voor de size maar is van internet die foto Click to expand... Idd die vent moet zich scheren man. Djeez sloeber :+
Originally posted by polle check die tanden volgens mij doet dat pijn als je op je tong bijt of in je lip sorry voor de size maar is van internet die foto Click to expand... Idd die vent moet zich scheren man. Djeez sloeber :+
Awesomefox Fire vos rulez 20 May 2003 #32 Tering he !! Volgens mij kan je dan niet eens normaal meer praten. Of een ijsje likken zit je er steeds naast.
Tering he !! Volgens mij kan je dan niet eens normaal meer praten. Of een ijsje likken zit je er steeds naast.
V Vince Senior Master 20 May 2003 #34 Nu kan ie met de ene helft met de andere helft tongen... }) 8P |(
P polle Guest 20 May 2003 #36 Originally posted by Awesomefox Tering he !! Volgens mij kan je dan niet eens normaal meer praten. Of een ijsje likken zit je er steeds naast. Click to expand... klopt je moet opnieuw 'leren'praten en je ssslissst ook heel erg ... tja die gekken moeten er wat voor over hebben
Originally posted by Awesomefox Tering he !! Volgens mij kan je dan niet eens normaal meer praten. Of een ijsje likken zit je er steeds naast. Click to expand... klopt je moet opnieuw 'leren'praten en je ssslissst ook heel erg ... tja die gekken moeten er wat voor over hebben
L Leovinci Hooligan Member 20 May 2003 #37 Nou ja ieder doet wat ie wilt, maar ik zou het nooit doen ...
Gmuze Gabriel is de naam 20 May 2003 #39 Ik kan me tong in me neus stoppen en zo zou het in beide gaten tegelijk kunnen 8P
T Th@ De@LeR SX rijder 20 May 2003 #40 Originally posted by Gmuze Ik kan me tong in me neus stoppen en zo zou het in beide gaten tegelijk kunnen 8P Click to expand... LOL. :# Maar jongens wat zeuren jullie nouw allemaal ?? Als iemand zelfde kleurencombi op zun scoot heeft als de ander, moet ie origineel zijn. Nu zijn er is mensen origineel ... 8P
Originally posted by Gmuze Ik kan me tong in me neus stoppen en zo zou het in beide gaten tegelijk kunnen 8P Click to expand... LOL. :# Maar jongens wat zeuren jullie nouw allemaal ?? Als iemand zelfde kleurencombi op zun scoot heeft als de ander, moet ie origineel zijn. Nu zijn er is mensen origineel ... 8P