Ziek zijn?

Gvd dus ook weer migraine, vanmorgen vol met koppijn wakker worden en niet meer kunnen slapen, de hele dag een drukkend gevoel op je kop.
Minder prettig dus, de tijd een beetje doden door filmpies te kijken en nfd MW te spelen :*
 
k ben vandaag ook ziek... :| k verveel me echt de tering...
k wist niet dat het zo in de lucht hing, totdat k dit topic las...

enige wat ik nu kan doen in de tussentijd is Nfsu2, Gta sa en Red alert2... begint nu ook wel weer eentonig te worden na een dag... :rolleyes:
 
2 weken terug nog 2 dagen plat gelegen. Zeer irritant. Liggen pitten tot 14uur en dan savonds niet kunnen slapen doordat je slaap over hebt :X

Tijdens de uren dat ik dan wakker ben ga ik meestal tv kijken (yeah Belspelletjes :loser: ) of Discovery.

Sinds ik nu vanaf september zo'n PSP ding heb, helpt dat ook goed tegen de verveling... NFS:MW intussen tot rank 4 op geklommen, maar nu wordt ie te moeilijk, dus ga ik weer verder met Tony Hawk Underground 2 Remixed.
 
Als ik egt ziek ben: Laat uit bed, hele dag op de bank liggen met deken

Als ik me beetje kut voel: vroeg naar bed, dan is het de volgende dag wel over. Anders idd films huren en de hele dag verwend worden door me ma:D

mzl!

En wat betreft die dromen. Ik heb 1x gehad dat ik 's nachts om 3 uur ging douchen. Ik was er heilig van overtuigd dat het ochtend was en dat ik naar school moest (ik was ook klaarwakker), totdat me moeder me kwam vragen wat ik nou in hemelsnaam aan het doen was:D..

Toch maar weer gaan slapen toen:X

mzl
 
BojT said:
wie gaat bert en mij een kopie'tje van Need for speed opsturen? ;(


je mag hem komen ophalen het orgineel :henko:

(WEL NFS1 UITERAARD :+ )



ik ben altijd ziek (in mn hoofd)

ff serieus:

ik heb al pakweg 8 jaar met perioden last van mijn maag cq darmen
alleen de docter kan niks vinden behalve dat het bij mij nogal gespannen zit

nu al tijdje geen last meer gehad +ralf+ maar ben nog telkens bang dak weer een aanval krijg

en op school is het ook zo moeilijk uit te leggen , ik ga naar huis want ik heb buikpijn :|

nu gelukkig 3mnd geen last gehad (zal wel weer snel komen dan :X )

en dan die fucking slaaptekort die ik heb
ik kan echt om 22 uur in bed stappen en er om 13 uur weer uit komen , benk nog steeds moe

ofwel IK BEN ZWAAR OVERSCHOOLD (woordspeling van overwerkt)
 
sinds gister ook ziek aant worden, vandaag thuis gebleven mja je verveelt je de tering, dvd's kijke zuigt na de 3e film... je krijgt koppijn van achter de pc zitte... alles heb je al gezien.. tis kortom gewoon kut...
 
ik heb af en toe van die sterfte dingen. niet fijn... net zoals nu, ik kan gewoon niet slapen terwijl ik al sinds 9 uur vanochtend wakker ben
 
Ja dat heb ik ook weleens (vooral weekend lelystad had ik dat erg, kenny ook trouwens), maar volgens mij heeft dat weinig met ziek zijn te maken Tim :)
 
franky said:
je mag hem komen ophalen het orgineel :henko:

(WEL NFS1 UITERAARD :+ )



ik ben altijd ziek (in mn hoofd)

ff serieus:

ik heb al pakweg 8 jaar met perioden last van mijn maag cq darmen
alleen de docter kan niks vinden behalve dat het bij mij nogal gespannen zit

nu al tijdje geen last meer gehad +ralf+ maar ben nog telkens bang dak weer een aanval krijg

en op school is het ook zo moeilijk uit te leggen , ik ga naar huis want ik heb buikpijn :|

nu gelukkig 3mnd geen last gehad (zal wel weer snel komen dan :X )

en dan die fucking slaaptekort die ik heb
ik kan echt om 22 uur in bed stappen en er om 13 uur weer uit komen , benk nog steeds moe

ofwel IK BEN ZWAAR OVERSCHOOLD (woordspeling van overwerkt)


heb ik ook 2 maanden gehad dat je last van je maag hebt enzo,ik had het toen vooral met overgeven en het gevoel dat je moet overgeven,en ik stond altijd te zweven op me benen voel je zwak terwijl je genoeg eet had geen zuikerziekte maar een soort virus opgelopen ofzo.Ging ook amper meer naar school had bijna me opleiding gekost want ging elke keer met misselijk gevoel naar huis maar gelukkig is dat nu over :)
 
Back
Top