Ziek zijn?

als ik ziek ben ga ik ook altijd van die nutteloze disney videos kijken van vroegah :p
zijn dan wel leuk :L

of k ga echt superlang in bad liggen met tv derbij :)
 
Meestal als ik ziek ben gooi ik de kachel op 25 graden niet echt prettig voor me ouders en extra dikke dekens zodat je lekker veel zweet en ik neem dan altijd in de middag Hele hete en pittige noodle soep en ik douche 2 keer in de dag zo heet mogelijk dat je extra veel zweet en al die porien lekker opgaan staan en voorderest slapen schijten pissen slapen slapen :p
 
De laatste keer dat ik ziek ben geweest kon ik geen hap door mn keel krijgen.. Alleen de hele dag maar biscuitjes in de thee douwen enzo :D
 
Gewoon doorlopen, dan is het ook sneller over. Als ik me niet lekker voel neem ik gewoon wat asprientjes in op een dag en wat extra fruit. Als ik me niet lekker voel ga ik 's avonds wat vroeger naar bed, kan ook helpen.
 
Als je echt ziek bent lukt je dat niet hoor.. Toen ik voor het laatst een jaar of 5 geleden ofzo echt goed ziek ben geweest kon ik helemaal niks. Begon zelfs te ijlen (echt super vaag is dat) Heb bijna 2 weken op bed gelegen..
 
Toen ging ik nog niet eens uit.. Was 14 ofzo :D

Maar je kan het idd vergelijken alsof je een aantal pillen op hebt gehad :+

M´n opa en oma paste toen op me.. Toen ik naar beneden liep zag ik de hele slaapkamer van mijn ouders overhoop liggen, met de nodige bloedsporen aan de muur. Wat ik me natuurlijk maar verbeelde.. maar dat kwam dus door dat ijlen :p
 
Ik heb alleen op mn 16e een bloedziekte gehad ofzo. Daar heb ik heel soms nog last van (bezinksel is dan te laag ofzo en dan is het net of ik benen van beton heb) Maar gewoon wat parasetamol en dan trek ik het wel. Ik was een keer echt goed ziek en toen ben ik op zaterdag ook gaan werken. 's avonds vroeg naar bed en zondag dan nog even rustig aan.

Wat ik zeg. Ik hou niet van doelloos thuis zitten en meestal is het beetje doorbijten. Maar 40c koorts ofzo is idd wat anders :). Hoewel veel mensen zich ook aanstellen (als je in bedrijfsleven kijkt enzo). baas betaald toch wel...
 
Ik eet meestal heel de dag boterhammen met allemaal verschillende dingen.Kijk tv en ik probeer te slapen.Speel dan ook wel is call of duty oid en lees natuurlijk GUUS FLATER:p:p:p.En tja beetje huiswerk maken en in bad gaan soms.Vorig jaar heb ik call of duty helemaal uitgespeeld in een halve week ziek zijn:p:D
 
Hmm, ik slaap uit tot 2 uur, daarna btje zappen op tv, daarna keer vragen of me ma tosti's bakt :p, en daarna filmpje + laptop + ps2, verveel me niet meer als ik ziek ben :)..
 
gewoon met koorts en bonkende koppijn naar school en vechtsport gaan :rolleyes:

moet wel toegeven datk me echt zoooo kk brak voel :X

maar ontopic: een stel DVD's kijken, of beetje gamen.
Kunt zeggen wat je wilt, maar gamen is gewoon uitermate relax :)
 
Back
Top