Daniël. said:Doorwerken als je mirgraine hebt?
Dan heb je vaste een lichte vorm (gewoon hoofdpijn dus)..
Als je echt last hebt van zwaar mirgraine dan doet het zo zeer dat je gelijk na huis wil en wil slapen!
Enrico@Sprinter said:Ik blijf gewoon thuis als ik ziek ben. De baas betaald tochVerder heb ik ook af en toe migraine sinds kort. Ik krijg dan een soort tunnelvisie en daarna barstende koppijn.. Best kut, maar gelukkig komt dat niet vaak voor..
Laurens. said:Ik zit weer op stage
ook verder nergens last van.. hierachter me zit een collega om de seconde zn snot op te trekken.. ga dan gewoon je neus snuiten ofzo :L
en handig als je honger hebtBart Nrg Mc2 said:Da's juist leuk
tts-tuning said:en handig als je honger hebt
Daniël. said:Ook als je niet ziek bent, zit je 24uur p/d op het forum..
handigJorneP said:Jij neit ?
Maarja, @pc werken is me 'werk', en ja dan doe je tussendoor ookwel andere dingen op internet..
waar dacht je dat ik nu zat dan ook @ scoolJorneP said:En eh, overdag me opleiding@MBO.. (zoals nu )
Ik heb dat ook... Ik ben de afgelopen 5 jaar ofzo ook niet meer ziek geweest....Als het al niet langer is. Wel school en werk ziek, niet daarvan maar dat is niet (lichamelijk) ziek zijnOssje said:Mijn vriendin is alweer ziek... Ze had eerst maagvliesontsteking, nu...3weken later....heeft ze dat weer + keelpijn, verkouden enz. Ik ben al ruim 3jaar niet meer ziek geweest, vraag me niet hoe dat komt. Ja in de winter word ik wel verkouden, maar dat is niet ziek vind ik. Het heerst wel op het moment :X
Bert said:Nou ook net wakker hier...ik dacht dus dat het wel aardig ging, tot dat ik op stond nu beide neusgaten nu dichtEn hoofdpijn....Vandaag maar even doom,deuce bigalow kijken. Ik zal iemand bellen voor nfsmw lijkt me wel tov spel. En nu ga ik eerst mijn zusje slaan die met een of andere straal aangredeven iets haar haar staat te föhnen. damn wat een herrie
Bart Nrg Mc2 said:De eerste x schrok je zeker best wel? Ik wel tenminste, allemaal sterretjes om me heen, en niet kunnen focussen...
Je zegt het verkeerd,tussen het forummen door werk je af en toe ipv andersomJorneP said:Jij neit ?
Maarja, @pc werken is me 'werk', en ja dan doe je tussendoor ookwel andere dingen op internet..