zaterdag 21 juni SOBW races in Wemeldinge

Niels

BART Racing
jep zaterdag is het weer zover, races in wemeldinge.... wie gaan er allemaal???
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik ben er vrijdag avond al....beetje klooien daar...dom circuit eigenlijk :D bochtje hier chicanetje daar, nog een bocht...HOPPA 900 meter recht asfalt :D:D:D ben benieuwd of ik vrind erik ga pakken op topsnelheid :? :D zoniet, dan moet ik drastische maatregelen nemen :p
 
Originally posted by scooterracer
ik ben er vrijdag avond al....beetje klooien daar...dom circuit eigenlijk :D bochtje hier chicanetje daar, nog een bocht...HOPPA 900 meter recht asfalt :D:D:D ben benieuwd of ik vrind erik ga pakken op topsnelheid :? :D zoniet, dan moet ik drastische maatregelen nemen :p

K ben er zaterdag.....en ik ben ook benieuwd mark:D
Ik heb er iig veel zin in. Hoop dat m'n scootie het volhoud:)
 
Ik ben er ook. Vanaf vrijdag avond wel te verstaan, kunnen we gezellig feestje bouwen Mark:p enne, als het goed is doet mn scooter het morgen eindelijk weer:):)
 
Moet nog even kijken of ik wel tijd heb want zoals Dani al zei; de speed moet ook nog afgesteld worden.
Dus we zien wel of alles op tijd klaar is.
 
Ik ben er niet. Zit in Lelystad tijdens de race.
Iedereen veel suc6 in Wemeldinge. Dani, win je em weer? Of mag Fred nou eindelijk een keertje? 8P
Niels, beter is je scoot klaar en voorderest. Iedereen die hier replyd, gaat racen en op zaterdagavond niet op Lelystad is word de volgende race door mij persoonlijk gespanked ;)
 
Back
Top