Yasuni C20 VS Bidalot C20

heb de demper van alle 2 de uitlaten opgengehaald en daar zit echt geen verschil in, alleen als je de afwerking van de 2 uitlaten bekijkt zie je heeel duidelijk dat de yasuni's veeel beter zijn afgewerkt dan de bida's. volgens mij zit het gewoon in de lasnaden oid.
 
T is ook al een aantal keer gebeurd bij de Bidalot's dat ze gewoon door de midden gebroken zijn en etc's, O.a gebeurd bij Aerox-evo70, Dus zal wel degelijk aan de lasnaden liggen:)
 
idd, die bida's zijn gewoon afgekeurde yasuni's ze zijn niet voor niks even duur als die c16 's. trouwens die demper van bida moet je bijna derop rammen met een hamer, zo krom is die pijp gelast.
 
is toch, heb je zon bida al eens zelf in je handen gehad?? zijn gewoon yasuni's met fouten in...... waarom zijn ze anders zo goedkoop?
 
zeg ik dat niet dan, die pijp is gewoon brak vergeleken met yasuni. en hoe weet je dat hij max 400 toeren minder draaid? op de scoot van xsh draaide die 500 rpm minder als ik me niet vergis en op mijn scoot nog een pak minder, dag wheelie power :)
 
Nou moet niet iedereen de bida afkraken tis een prima pijp, en ik vind em mooier als de yasuni :X
En dat eropslaan enzo is gewoon dikke bullshit, het past gewoon goed.
 
dat was bij wijze van spreken maar hij zit bij mij bijna tegen de ophanging aan, oftewel heb ik gewoon een extreem slecht model. maar dat denk ik niet, als die dingen echt zo goed waren zouden ze in de prijs klasse van de yasuni zitten maar dat is dus niet zo. en zeg nou niet dat het komt omdat er meer afname is van die bida's want ze zijn gewoon veel slechter afgewerkt.
 
Originally posted by dieselmaniac
nou ik heb wel dikke wheelies :) en dat met ng50 getuned:)
denk niet dat jou setup de toeren blaast die de mijne blaast dus zou best kunnen dat bida het op een laagtoerigere setup goed doet :)
 
mja nog iets, de flens van een bida is idd niet hetzelfde als die van een yasuni, bij een yasuni gaat die er helemaal in, bij een bidalot heb je bijna 5 mm over..
 
Dus als ik een uitlaatspruitstuk van een Yasuni C20 op mijn Bidalot C20 zet ben ik van het toerenverschil af???? Heeft iemand dit al geprobeert???
 
Als de flens van de Bidalot langer is dan die van de Yasuni kan dat heel goed het toerenverschil verklaren. Houd ze maareens naast elkaar en post hier dan een foto ofzo als er verschil inzit.
 
Euhm van die 5mm klopt wel ja. die bidalot past er niet helemaal in. Maar dat is zo te fixen met slijptol :D. Maar bij mij past de bidalot C20 gewoon goed en heb goede prestaties mee gezet. En dat de bidalot slecht past is bull shit. Je moet altijd wel een beetje met ringen werken dat is bij Yasuni en Bidalot altijd zo.
 
Als iemand nou eens de moeite neemt om de 2 pijpen op dezelfde dag te gaan testen. met een geblokkeerde en een vrije run. Dan is er pas duidelijk verschil.

En dat van die flens , mn C16 werd ook met een langere flens geleverd waardoor het niet paste
 
Back
Top