yasuni c20 VS yasuni c21

nou vooruit mensen in overleg zal ik de grafiek als nog even posten :)

dit alles is dus op mijn eigen blok getest, en absoluut geen garantie dat het ook bij jullie zo zal gaan...aangezien het dus erg setup/timing afhankelijk is..


voor de mensen die het niet kunnen zien, dit is geblokkeerd gemeten..
combi_vast.jpg


greetz -:-
 
Last edited:
combi_vast.JPG

Zwarte lijn: VTM
Paarse lijn: C20
Donkerblauwe lijn: C21
Marco :* mijn plaatje is lekker groter!
 
Last edited:
King of Nimma. said:
Heb hier een topgetunde Evo he.
Maar zit hier met c20 en VTM.
Wat is beste zodat ik meer KOPPEL heb?
En kwa toerenlimit wat zijn die?
Zou van alle drie willen weten.
Want bij mij hier zegt ieder wat anders enzo.
Je weet tog voor welk toerental je VTM is gemaakt? :|
 
wiwirast said:
22,9PK!!! WOW RESRECT JONGENS!!!!Was toch 22,2??Zo ie zo een monsterlijk vermogen.Nogmaals RESPECT!!


Deze grafieken zijn ongecorrigeerd....


Hij bedoelt denk dat het dus 22,2 pk is geworden met WERKENDE VARIO. Scheelt dus vaak net wat met bijvoorbeeld geblokkeerd meten.

Dan zou je juist meer moeten hebben.
 
ik d8 geblokeerd is juist meer dan met werkende vario ...

weet je zeker dat je gelijk hebt?

vtm deed t @ stage 5 xsh tuned evo ook beter dan c20 en tjt ... mja was eigenlijk tuned voor c21
 
Bij een geblokkeerde meting heb je niet het verlies van je variable transmissie dus heb je meer vermogen.
Correct me if im wrong.
 
Back
Top