yasuni c20 VS yasuni c21

pinjas

Well-Known Member
could you please tell me the + and - opinions about this two similar exhaust for minarelli lc. i intent to buy one of this.
 
Advertisement - register to remove this

Als je engels wilt praten moet je naar een ander deel gaan.. C21 is niet hetzelfde als C20 nee dat wordt ook niet gezegd, maar C21 is een vernieuwde versie, die gemaakt is voor dezelfde doeleinden als C20 (EVO70/Speed, etc.)
 
De Yasuni C21 is geen vernieuwde versie van de C20, maar Yasuni is totaal opnieuw begonnen met de opbouw van de uitlaat. Dus om het een vernieuwde versie te noemen is niet helemaal correct. Ze hebben behoorlijk wat veranderd aan de uitlaat, zoals de produktie van de C21 gaat met de plasma lastechniek. Dit zorgt voor sterkere en gladdere lasnaden en een optimale stroom van de uitlaatgassen. En de uitlaat heeft, zoals al vaker besproken is, ook niet meer dezelfde vormen.
 
hoe kunnen mensen nu zeggen dat de c21 meer vermogen geeft dan de c20 ??? zelf getest ? het is heel erg setup afhankelijk.. ik heb er ook al mensen 14pk mee zien scoren op een stnd manston bijvoorbeeld, terwijl de c20 het daarop veel beter deed...

ik ben wel van mening als je weet wat je met je cilinder moet doen, uiteindelijk hoger met een c21 zal scoren..
 
Marco_v_W said:
hoe kunnen mensen nu zeggen dat de c21 meer vermogen geeft dan de c20 ??? zelf getest ? het is heel erg setup afhankelijk.. ik heb er ook al mensen 14pk mee zien scoren op een stnd manston bijvoorbeeld, terwijl de c20 het daarop veel beter deed...

ik ben wel van mening als je weet wat je met je cilinder moet doen, uiteindelijk hoger met een c21 zal scoren..

Is het inderdaad zo dat de powerband van de C21 kleiner is en hij op een ander niveau (rpm) ligt?
 
Methew said:
OMG

lees eens wat macro zegt dan :X

powerband en rpm is afhankelijk van je setup |(

Je meent het! Bij hem bedoel ik natuurlijk... het lijkt me duidelijk dat wanneer je met een c21 @ std. 50cc minder rpm draait dan met een Speed...
 
illusi0n said:
Als je engels wilt praten moet je naar een ander deel gaan.. ....

Dat snapt ie dus niet, als ie geen nederlands kan lezen.

En dat engelse gedeelte, zou eigenlijk English... moeten heten. Zodat ook niet nederlanders (en daar gaat het om) weten dat het English is.

Goed Engels lijkt op English, maar niet iedereen snapt dat.
 
Folkert@MinaRally said:
Dat snapt ie dus niet, als ie geen nederlands kan lezen.

En dat engelse gedeelte, zou eigenlijk English... moeten heten. Zodat ook niet nederlanders (en daar gaat het om) weten dat het English is.

Goed Engels lijkt op English, maar niet iedereen snapt dat.
Goed ja, ff on topic?:W
 
doen andere mensen dat dan? en wat heb je er aan? er dat de ene uitlaat @ marcos blok beter werkt dan de andere betekend niet dat t bij jou net zo is
 
Marco_v_W said:
jah, problemen mee ?

Je weet hoe ik erover denk :)


En wat Tim zegt;

wat je er aan hebt: veel.
doen andere dat dan: ja (bv. Mol, of ik toendertijd met mn KRD F1)
gelijkenis: die is globaal te trekken ja.

Btw; van mij hoeft ie ze niet te geven, dus zie het niet als ik die zeurt om een grafiek, ik bedoel maakt me niets meer uit, maar zoiets is wel een beetje geven en nemen natuurlijk.
 
Heb hier een topgetunde Evo he.
Maar zit hier met c20 en VTM.
Wat is beste zodat ik meer KOPPEL heb?
En kwa toerenlimit wat zijn die?
Zou van alle drie willen weten.
Want bij mij hier zegt ieder wat anders enzo.
 
Maar ja ik moet wel dan 100km verderop.
Dus ik vroeg alleen,want misschien wel meer die dat
wel hebben gedaan al of weten welke goed voor mn doel zal zijn.
Dus wat zou ik het beste pakken voor 150m sprints enzo.
 
Back
Top