Alfonso1
IST-MEMBER
Ik heb een tijdje terug een Bidalot C20 gekocht, en ik had al een
tijdje een Yasuni C20.
In eerste instantie zette ik gewoon die bidalot erop, daar heb ik nu een tijdje mee gereden, op de Sonic.
Dus dacht ik, laat ik eens mijn oude trouwe yasuni weer eens monteren.
En wat blijkt: SONIC heeft MEER wheely power met Yasuni, trekt harder door, en het hoorbaar pingelen is zeker de helft minder.
En het toerental van de Sonic met Yasuni C20, zat op 14.300 constant.
Terwijl die met de Bidalot C20 niet eens de 14.000 haalde :|
Ik heb OOK al lichtere rollen geprobeerd met de bidalot, maar toerental ging wel omhoog, maar geen VOELBAAR vermogens winst.
Ik zal dit eens gaan testen op de vermogens-bank, want dit is echt HEEEEL vreemd, vind ik.
Het enige wat ik kan bedenken is, dat ze toch ECHT WEL van elkaar verschillen de uitlaten, of er zit een verschil in demper opbouw ofzo....:S of dikte van materiaal is anders, zodat uitlaat aan buitenkant toch zelfde volume heeft, maar aan de binnenkant, weldegelijk anders is.........
Alfonso
tijdje een Yasuni C20.
In eerste instantie zette ik gewoon die bidalot erop, daar heb ik nu een tijdje mee gereden, op de Sonic.
Dus dacht ik, laat ik eens mijn oude trouwe yasuni weer eens monteren.
En wat blijkt: SONIC heeft MEER wheely power met Yasuni, trekt harder door, en het hoorbaar pingelen is zeker de helft minder.
En het toerental van de Sonic met Yasuni C20, zat op 14.300 constant.
Terwijl die met de Bidalot C20 niet eens de 14.000 haalde :|
Ik heb OOK al lichtere rollen geprobeerd met de bidalot, maar toerental ging wel omhoog, maar geen VOELBAAR vermogens winst.
Ik zal dit eens gaan testen op de vermogens-bank, want dit is echt HEEEEL vreemd, vind ik.
Het enige wat ik kan bedenken is, dat ze toch ECHT WEL van elkaar verschillen de uitlaten, of er zit een verschil in demper opbouw ofzo....:S of dikte van materiaal is anders, zodat uitlaat aan buitenkant toch zelfde volume heeft, maar aan de binnenkant, weldegelijk anders is.........
Alfonso