Yamaha MHaeRox

Status
Not open for further replies.
weinig toeren? Damn vind het behoorlijk veel maar moet nog het een en ander veranderen op top gaat ie ook helemaal niet hard alleen maar toeren :? had me vario eve getjekt maar heb nog wel 1/1,5 cm over voor de snaar nog eve gele drukveer erin doen en lichtere rollen heb ook met die c16 en 3,2 gr rollen
dan is het een al toeren maar gaat bijna niet vooruit...
 
tips? Zit nu rode mallosie drukveer 4.0 gr rolle @ hebo vario
Denk dat die rode veer te stug is want als ik 100 m gas geef dan los laat en gas herneem blijft ie in dip hangen... en zoals ik al zei heb eve streepje @ vario gedaan en snaar kan nog 1/1,5 cm hoger :?
 
we hebben er nu 3 van 6,5 gram in gedaan.. maar dat hielp ook niets, hij zou nog ff een gele malossi drukker proberen. ff zien wat hij dan doet
 
Gele malossi drukveer is lichter, 6.5 gram rollen zijn zwaarder.. hoe verwacht jij dat het dan meer toeren gaat draaien? Als je nog 1.5cm over hebt op je vario ben je echt niet goed bezig.. veel lichter gaan met je rollen en drukveer zit wel goed ongeveer..
 
Originally posted by monstaboy
Gele malossi drukveer is lichter, 6.5 gram rollen zijn zwaarder.. hoe verwacht jij dat het dan meer toeren gaat draaien? Als je nog 1.5cm over hebt op je vario ben je echt niet goed bezig.. veel lichter gaan met je rollen en drukveer zit wel goed ongeveer..

LOL

3 x 6,5gr = 19,5 / 6 = 3,25gr. :)

en André zou zelf ff een andere drukveer proberen, dus we zullen zien :)

*****offtopic*****

er waren ook veel lui die zeiden:
"een c16 op MHR 50 gaat niet lukken" , maar tot nu toe gaat et goed oor ;)

nix geen gelul over dat de inhoud te groot is :)
 
idd..... Mja, Marcel-NRG is een aap.... Ding maakt nu rond de 10k toeren... terwijl power van c16 begint bij 12.5 oid... En rijden met 3 rollen, tsja, wat moet ik daar nou van zeggen, ik weet dat een hoop het doen, maar ik vind het maar een gammel iets... koop dan gewoon 3 grams rollen oid.. En je zei zelf, dat hij met die kundo f1 beter trok in het begin. Kundo F1 = kleiner kwa inhoud, nu de rest van de afstelling nog...
 
Originally posted by Joost@aerox
jij vind dit goed rijden?
Het rijd niet verkeerd maar gebruik nu niet het volle vermogen van de cil/uitlaat maar zie wel wat er gebeurt na gele drukveer en wat andere aanpassingen....:rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top