Yamaha MHaeRox

Status
Not open for further replies.
Uber:W !!

Zeer geslaagt deze kleuren ...


(PS. K heb anders wel belang bij je Zadelhoes:p (tegen betaling uiterraad) )
 
hij is echt heeeel erg bruut gespoten.. (beter dan mijn zwart/witte NRG :rolleyes: )

en ja DJ in IRL is hij IDD veeel mooier nog :W
 
Last edited:
Bling Bling MOFO :~
Echt een mooi ding, binnenkappen zijn erg geslaagt :W
/edit: Waar heb je hem btw laten spuiten?
 
Ckers mooi ding.
ma daar rij je dus nog gewoon mee naar school? waar woon je dan wel niet want dat hoef je hier niet lang te doen!
geslaagde kapjes dach ik zo
 
hij woont maximaal ook maar 5 KM van sch00l af dus das et probleem niet..

@ NeoGenix.. hij heeft em laten spuiten bij een autoschade bedrijf in Sneek (Friesland :))
 
Thnx voor de reacties :) Maarja moet nog eve opzoek naar stof ofzo voor zadelhoes en w8 nog steeds @ schroefjes voor me kappen net zoals bij contact (verotte easyparts) en moet nog eve achter traanplaat aan want dit blijft vast niet lang zo mooi :p
Marcel als je morge eve Digi Cam meeneemt kunne we eve leuk filmpje maken :) Verder nog tips wat er eventueel nog aan kan veranderen?
 
Hij is btw gespoten bij autoschade bedrijf (Sluiter @ Sneek) Moest er zelf wel eve schuren maar kon het mooi daar doen :) Was zo klaar mooi met machine enzo :) Peace of koekje
 
hmm, bij sluyter laten spuiten? :eek:

was dat niet kapot omin duur dan? (heb daar ooit één kap laten spuiten, was incl verf iets van 150 gulden! en dan gewoon zwartwerk zegmaar)

beter naar waterpoort geloof ik...
 
hij was 250 pleuro kwijt....

de trotse eigenaar :X

andre.jpg
 
Originally posted by red_aerox
Thnx voor de reacties :) Maarja moet nog eve opzoek naar stof ofzo voor zadelhoes en w8 nog steeds @ schroefjes voor me kappen net zoals bij contact (verotte easyparts).............

Mijn PM in middels ontvangen? Want heb wel belang bij jouw zadelhoes ..

OVerigens die schroefjes bij Easyparts kan je nog wel tot volgende week op wachten. Had ze ok besteld en kreeg gisteren nacht een mailtje dat ze de bestelling voor het weekend gingen opsturen maar dat de schroefjes worden nageleverd:|
 
Is goed joh eve same met jou rox :) Maar pix doen het niet omdat :
Beste Tripod member,

Om de kwaliteit van de Tripod service te kunnen garanderen, hebben we
besloten om de toegang tot je website
http://members.lycos.nl/andrezijlstra/ te sluiten vanwege de volgende
reden: Bestandsopslag .
Je hebt gedurende 3 maanden toegang tot je site via WebFTP of andere FTP
software, om belangrijke bestanden op te slaan. Na deze periode heb je
geen toegang meer tot je site, noch via browser, noch via FTP.

Het Lycos Tripod team
Stel Stumpas :S Moet eve ander iets vinde...
En btw als ik hem al weg doe hoor je het wel want moet eerst wel eve iets anders hebben he ;)
 
over of ervoor?Waar zit je nu dan?Kan ik ze dan aan jou geven ofzo?tis niet zoveel 5 mb ofzo?
Btw marcel morge even Kundo F1 @ mhr50 probere ? :rolleyes: :~ 8)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top