Yamaha Aerox

Tim.j

New Member
Ik heb een Yamaha aerox en de krukas moet vervangen worden en er moet nog naar gekeken worden. Iemand die iemand kent of het zelf kan?

-DR70
-Polini HI-speed vario
-Polini CP 21mm carb
-Yasuni R uitlaat
Ik woon in de buurt van Cuijk net onder Nijmegen.

Snap is jilissen20

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik kom uit Gendt ook regio Arnhen

Misschien moeten we eens kijken of we een meeting in de buurt kunnen organiseren

Heb zelf een rox met roze top blokje
Een meeting vind ik zeker leuk. Zolang het een oldskool meeting is zoals 20 jaar geleden. Elkaars scooters bekijken en ouwehoeren.

Tegenwoordig is een meeting op het achterwiel rijden.

Een meeting vind ik zeker leuk. Zolang het een oldskool meeting is zoals 20 jaar geleden. Elkaars scooters bekijken en ouwehoeren.

Tegenwoordig is een meeting op het achterwiel rijden.
Indd die wheelie meetings heb ik ook weinig mee

Tegenwoordig wel vaak bij avr in duiven waar ik zelf ook wel geregeld ben met lekker weer

Maar kunnen we zeker eens doen

Indd die wheelie meetings heb ik ook weinig mee

Tegenwoordig wel vaak bij avr in duiven waar ik zelf ook wel geregeld ben met lekker weer

Maar kunnen we zeker eens doen
AVR vermijd ik juist vanwege het stunten en wheelies. Is vijf minuten van mij. Vermoed dat jij ook geen puber meer bent.

Ik heb een Yamaha aerox en de krukas moet vervangen worden en er moet nog naar gekeken worden. Iemand die iemand kent of het zelf kan?

-DR70
-Polini HI-speed vario
-Polini CP 21mm carb
-Yasuni R uitlaat
Ik woon in de buurt van Cuijk net onder Nijmegen.

Snap is jilissen20
Kom je hier om hulp vragen. Vervolgens niet meer het fatsoen om terug te komen. Enkel aangemeld voor een snelle fix dus.

Write your reply...
Back