Idd .. geef je Locatie door , dan komt het wel goed .Ja ik kan dat wel. En nu?
Serieus, als je hulp wil, of iemand in wil huren die het voor je wil doen, is het wel zo handig om je locatie te geven.
Waar zou ik je kunnen contacten? Via whatsapp?Ja ik kan dat wel. En nu?
Serieus, als je hulp wil, of iemand in wil huren die het voor je wil doen, is het wel zo handig om je locatie te geven.
Geef eerst eens je je eigen Locatie / Regio door ... krijg je vanzelf Response .Waar zou ik je kunnen contacten? Via whatsapp?
Ik woon in de regio van Cuijk onder Nijmegen. Nee snap ik.We hebben toch al contact nu? Gewoon via hier. Ben niet zo van mijn contactinformatie met iedereen delen.
Ja ik zou het kunnen doen ja. Ben wel ongelofelijk druk i zie wel een appje via forum van Tim jGeloof dat onze vriend @Diether van essen aardig in de Buurt zit .... ( Betuwe ).
Ik zelf : Dordrecht .
Ik kom uit Gendt ook regio ArnhenIk woon in Duiven, regio Arnhem. Ik kan een krukas plaatsen. Als je met het blok komt, schoon gemaakt en al. Dan kan ik helpen.
Een meeting vind ik zeker leuk. Zolang het een oldskool meeting is zoals 20 jaar geleden. Elkaars scooters bekijken en ouwehoeren.Ik kom uit Gendt ook regio Arnhen
Misschien moeten we eens kijken of we een meeting in de buurt kunnen organiseren
Heb zelf een rox met roze top blokje
Indd die wheelie meetings heb ik ook weinig meeEen meeting vind ik zeker leuk. Zolang het een oldskool meeting is zoals 20 jaar geleden. Elkaars scooters bekijken en ouwehoeren.
Tegenwoordig is een meeting op het achterwiel rijden.
AVR vermijd ik juist vanwege het stunten en wheelies. Is vijf minuten van mij. Vermoed dat jij ook geen puber meer bent.Indd die wheelie meetings heb ik ook weinig mee
Tegenwoordig wel vaak bij avr in duiven waar ik zelf ook wel geregeld ben met lekker weer
Maar kunnen we zeker eens doen
Klopt haha wel iets ouderAVR vermijd ik juist vanwege het stunten en wheelies. Is vijf minuten van mij. Vermoed dat jij ook geen puber meer bent.
Kom je hier om hulp vragen. Vervolgens niet meer het fatsoen om terug te komen. Enkel aangemeld voor een snelle fix dus.Ik heb een Yamaha aerox en de krukas moet vervangen worden en er moet nog naar gekeken worden. Iemand die iemand kent of het zelf kan?
-DR70
-Polini HI-speed vario
-Polini CP 21mm carb
-Yasuni R uitlaat
Ik woon in de buurt van Cuijk net onder Nijmegen.
Snap is jilissen20
Lijkt mij Leuk ...ook al is het een stukje rijden ( met bus en Scooters er in ) ..ik meld mij aan .Ik kom uit Gendt ook regio Arnhen
Misschien moeten we eens kijken of we een meeting in de buurt kunnen organiseren
Heb zelf een rox met roze top blokje