Yamaha Aerox 2002 Black

rustig maar mannen,er gaat nog veel gebeuren aan deze rox.Project waardig zal hij wel zijn,maar het begint pas net.

david,als je tog met die doos met sproeiers komt,neem dan meteen me dashboard mee lekkerding:)
 
Ja zodra ik weer in mijn schuur kan neem ik hem meej ;)

Sleutels zitten namelijk nog in scooter, die in beslag is genomen :|

Kheb er het volste vertrouwen in dat het een mooi projectje wordt :)
 
precies ik heb pas net een dag mijn onderdelen binnen en ben nog nieteens 16 :)
en tjarda mag ik misschien die kundo sticker op mijn bida
plakken ?

dankje voor het vertrouwen chocoladebeertje :p
 
die bidalot sticker gaat er zo ie zo af mike, alleen al omdat hij die T mist :p
maarre spreek je binnekort even over wanneer, wat ik moet zaterdag nog spelen enzo :p
 
Last edited:
Ja beste Jelle, dat leek mij ook iets te brutaal :) je moet nog aardig wat kennis vergaren voordat je lid mag worden bij de HSC :p ik kom zowieso morgen naar de garage, zondag kan ik niet; huiswerk+domino's..

maar zie je morgen
 
Eindelijk is et zo ver voor je jelle0? hopelijk komt et pretspul er van het weekend erop kom ik ook wel ff et roxje tjekken:~ wordt zeker nice shit....zeg tjarda die SR die er nog staat gebeurd daar nog iets mee of niet?
 
ej dog ik moet pas tegen 17.30 spelen op KZ|( ik kan daarvoor wel komen maar moet om 3 uur bij thomas s zijn want dan komt er een chick naar zijn SF2 kijken8) (vast lekkre duindorper ofzo8P ) en zit ook nog met dat verneukte eco pw
 
Ik zal als ik zaterdag kom wel ff wat fotos schieten...enne de magische sproeierdoos is weer in mijn bezit, komt dus helemaal goed ;)
 
vandaag hebben tjar en ik de cil, carb, vario en kopp gemonteerd, alles ging goed, behalve dan dat een rox echt KUT sleutelen is :p begrijp niet dat zoveel mensen een rox tunen.. :D maar alles ging goed, helemaal nog niet goed afgesteld, kwam niet vooruit dat ding, maakte nog niet veel toeren, nog ff met de lucht kutten e.d. komt wel goed..

het begin is er jelle!
 
ik heb net even gekeken en het ziet er goed uit :)
heel erg bedankt voor alles :*
, wel jammer dat die yasuni demper erop moet :( maarja kan niet anders, anders komen mijn ouders er achter,
weet jij waar tjarda de bidalot demper en de rest van mijn std spullen heeft gelaten mike?

volgende keer ben ik zeker de hele tijd erbij, vond het echt kut dat ik weg moest gaan, had gehoopt wat ervan kunnen te leren, maarja :)

Sjoko kom je volgende keer met je doosje sproeiers? :)

oke kleine update :)

- de cillinder carb vario en koppeling en uitlaat liggen eronder, door de grootte van de bocht van de c20 moest mijn middenbok eraf gehaald worden :( dus zoeken voor andere standaard
-scooter loopt nu, moet nog afgestelt worden
als je gas geeft loopt hij heel langzaam, denk dat het aan de lucht toevoer ligt of aan de koppeling :)
 
Last edited:
Back
Top