This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XSH sprinter mina

Aangezien je met een frame in de SuperSpecial klasse valt, ben je nogal een dwaas als je er een ProRace cilinder opzet terwijl er in die klasse ook de 2fast kit toegestaan is.

Of misschien een ProRace op NO2?
 
ben bijna zker dat ik heb gezien dat hij aan de PR gaat...wat Joel zegt is wel waar maar uit een PR vallen ook leuke dingen te halen..nooit meer als uit een 2F4R mja incl NOS-:-
 
Het plan is om er na zn verhuizing, (hijs aant verhuizen ghehe) en na de drukte die die momenteel nu heeft, een metrakut pro race te gaan tunen...
Ik ben benieuwd! Had m gisteraaf nog aan de telefoon dussss....
 
Joël said:
Aangezien je met een frame in de SuperSpecial klasse valt, ben je nogal een dwaas als je er een ProRace cilinder opzet terwijl er in die klasse ook de 2fast kit toegestaan is.

Of misschien een ProRace op NO2?

Nou ik ga met me pro race ook in superspecial rijden maarja ik ben ook een dwaas :+

Leuk iig marco dat je ook aan de pro gaat, ben benieuwt wat het gaat brengen, beetje concurreren suc6 ermee
 
Tis sowieso leuk dat er eens met wat meer cilinders gesprint gaat worden. 2f4r, pro race.
Zijn er nog mensen serieus met manstonsprinters bezig?
 
Ik rij ook met een pro race 2 dus ik ben cker ook een dwaas nou ken je vertellen dat we der 17pk untuned uit hebben gehaald.
ding knalt ziek hard.

MzzlS Kaz....
 
Laten we nu wel ontopic blijven hoor...dat een PR2 hard knalt is een ding wat zeker is.
En ik weet zeker dat Marco er leuke dingen mee gaat doen
 
How about PR + 43 of 44mm slag krukas -:-

Door de binnenkop die normaal in je cilinder valt is de timing met veranderde slag wel correct te krijgen. Alleen kop nog aanpassen dan natuurlijk. Dan heb je een soort van Mina-2-fast-voor-weinig

Valt vette powah uit te halen lijkt mij *D
 

Ga nu niet een PR2 met een 2F4R vergelijken.....
 

ssssssssssssst