This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XSH sprinter mina

RobinV said:
Heeft van schie geen valstroom carb? Zal vast wel daar aan liggen dat hij dan net dat kleine beetje eerder weg schiet.

nee, want de runs ervoor kwam die ook goed weg, alleen net op dat moment niet, net alsof het zo heeft moeten zijn :X

Zo snel reed van schie niet weg

een normale scooter reed em de eerste meters met gemak eruit

Ik heb er nog ergens een filmpje van als je me niet gelooft

Kijk eens naar de tijden die hij dan ook reed. Hij vertrok dan gewoon op groen ipv op geel. In de finale moet je wat meer op het spel zetten, en dat heeft ie ook gewoon gedaan.
Methew said:
Zo snel reed van schie niet weg

een normale scooter reed em de eerste meters met gemak eruit

Ik heb er nog ergens een filmpje van als je me niet gelooft

cozmo said:
Kijk eens naar de tijden die hij dan ook reed. Hij vertrok dan gewoon op groen ipv op geel. In de finale moet je wat meer op het spel zetten, en dat heeft ie ook gewoon gedaan.

dat kon het zijn of juist net dat ietsje telaat het gas erop

Heeft van schie geen valstroom carb? Zal vast wel daar aan liggen dat hij dan net dat kleine beetje eerder weg schiet

Van Schie rijdt met een Keihin dropstream carburateur, maar dat maakt geen zak uit met wegrijden.

idd wij haalde 109, schie 117 oid

Dat verschil in topsnelheid duidt wel op ook een vermogen van 22+ Pk, wat door iedereen hier als BS bestempeld werd :X

Nu maar stoppen over van Schie, anders lijkt het net of het hun page is.....

Snap jou redenatie niet helemaal.... Chiel zijn sonic had een top van 111 km/h. Hij reed met stnd speed en stnd. aerox vetanding. Wij reden met lange malossi vertanding.... Het zou kunnen dat hij een vermogen boven de 22 ok heeft maar dat is zeer onwaarschijnlijk. Je kan topsnelheid niet zomaar aan vermogen koppelen.

Ja oké, je kan het natuurlijk ook zo bekijken dat jullie kwa vertanding "fout" zaten, maar dan draaide vS veel meer toeren, of misschien rijdt hij ook wel met een lange vertanding

Marco's blok draaide 14800 ongeveer. vS Heeft een geCNC-ed vertandingsdeksel. Er zal daar dus wel meer aan gebeurd zijn dan vertanding langer maken.
ABT said:
Ja oké, je kan het natuurlijk ook zo bekijken dat jullie kwa vertanding "fout" zaten, maar dan draaide vS veel meer toeren, of misschien rijdt hij ook wel met een lange vertanding

beetje nutteloze reply vind ik, trouwens rijd dit ding of wordt ie totaal anders, aangezien er een aantal dingen van verkocht zijn marco of zit ik er langs? :X