This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XSH sprinter mina

of nieuwe koppeling na dikke 3 jaar ? komt goed iig

ben benieuwd naar die filmpjes mensen, posten die bende :W

ding knalde iig goed ziek

Tinne said:
Voetsteunen?
Toch niet op de voetenplank oid?
Denk dat vincent er dan wel raar uit zal zien, zittend op dat ding
Neem aan dat je toch een wat liggende zit positie wil...

Tinne..

Voetsteunen?

Lijkt mij wel dat de lig positie wel verbeterd kan worden, of vond Vincént het het wel gaan? geen schoen-uitlaat aan de andere kant?

Tinne..

Tinne said:

Voetsteunen?

Lijkt mij wel dat de lig positie wel verbeterd kan worden, of vond Vincént het het wel gaan? geen schoen-uitlaat aan de andere kant?

Tinne..

komt toch een ander freem

Marcel..

een paar plaatjes

Een blije marco

XSH vs. Van Schie

ik heb wel een filmpje maar heb geen space (pm dus ff )

Owjah en wat minder gelukte foto's van emmen

(wat een acceleratie :O)

(weer een filmpje maar geen space :S)

ding gaat idd knoeterhard... en is zo licht dat je het er haast niet van kan winnen, 1 Ding is zeker dat je een goede sprinten hebt gebouwd marco...

En volgende x als we willen gaan sprinten niet je bougie laten klappen hehe cyah

Marco_v_W said:
of nieuwe koppeling na dikke 3 jaar ? komt goed iig

ben benieuwd naar die filmpjes mensen, posten die bende :W

ding knalde iig goed ziek

Mjah na 3 jaar mag je ook wel eens een nieuwe helm kopen :X

Tinne said:

Voetsteunen?

Tinne..

Zo ging het goed hoor, ik wist zelf echt niet waar ik me poten liet. Maar het zat nog we oke. Alleen zondag had ik last van mijn heupen omdat ik toch niet heeel fijn op dat ding zat . En idd, er komt een ander frame en wat andere lichtere onderdelen .

Nee, bij nader inzien kun je wel gelijk hebben... Ik weet het ook niet meer precies.. Op het laatste moest je paar keer achter elkaar maar ik weet wel dat het niet de 1na laatste run was die zo snel was... De op 2 na.. Tegen van schie en om de tweede en derde plaats was hij langzamer.. 7,25 en 7,3 o.i.d...