This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XSH sprinter mina

hij vlamde echt goed hard vandaag man mss es testen met een iets lichter persoon en je komt vast wel over de 7

Hey Marco!
Vet ding!!!

Toch leuk als er goed met je oude spullen word omgegeaan! (mjin oude Frame +ralf+ +ralf+ )
Ik hoorde er al iets over van Neal.. Maar hij is echt vet!
Veel succes er nog mee!

7.100 sneller dan van schie gister..
echt ZO jammer dat de laatste ff verneuqt was :'(
marcel heeft volgens mij van alle runs een filmpje dus die moeten er ook maar ff op :W

Idd, er jammer van de finale run maar was wel erg mooi om te zien hoe hij weg schoot bij de andere runs.

GROSSIE@aerox said:
hij vlamde echt goed hard vandaag man mss es testen met een iets lichter persoon en je komt vast wel over de 7

Mja zo zwaar is Vincent ook weer niet, 62kg zei ie...
Maar ding ging wel supervet hoor 9||6, eindelijk echte conccurentie voor van schie ed. :W

idd, ik ben ongeveer 62/63 kg. En hoe lichter is niet altijd hoe beter. Reactietijd is heel belangrijk en dat zat zaterdag wel goed . Marco en ik gaan nu een alu frame bouwen voor jubbega. En misschien wat kleine aanpassingen aan blok. Koppeling slipt nu gewoon en dat is kut.

Enrico@Sprinter said:
Fix ook een goeie voorrem

Komt allemaal goed jongens..
Hoezo dat? Deze deed het wel goed genoeg vond ik hoor. Maar op het alu frame komt idd ene lichtere voorrem.

Tsja, btje gekut met het blijven hangen van dat ding en zo.. Beter gewoon iets stabiels en goed en licht als je toch bezig bent