This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XSH mina zip....!

mattai88 said:
jmmr, hij zit vet te ouwhoeren hele tijd, volges mij lukt het wel zondag, ik ga dnek ik wel mee, als je dat goed vindt ..
bellen we nog wel over..

dus mensen, ik hoop zondag weer eens te banken met de zip ..


dan vraag je tog.. lieve lieve lieve hendrik, mag ik op zondag komen banken ?



Weekend wordt druk denks :+

AdiozZz
 
hendrik tit toch alleen maar met zijn luie aars te ouwehoeren dus daar hebben we ook niks aan eh maarten, post is pics van je nx kit man. dat mag iedereen toch wel weten ?
 
hahaha, eikels...
sinds wanneer heb ik nx dan:X, mag ik joune hebben ??

edit: ik heb btw men andere achterband erop nu, 130 breed ipv 140 en heb tehoren gekregen dat het een kei en keiharde band is :X, heb dus wrschijnlijk nog steeds zo weinig grip ...

we zullen wel zien
 
lui msnen hier haha neehj grapje ziet er vet uit hoor aan wie is je sr trouwens verkocht? iemand uit hengelo?
 
Sasjoes said:
lui msnen hier haha neehj grapje ziet er vet uit hoor aan wie is je sr trouwens verkocht? iemand uit hengelo?

aan een jongen uit oldenzaal.... een neefje van eem kmraad van me pa..

msnen mag hier wel van mij haha, houdt me topic nog hoog :X
 
UPDATEEEE FIRST POST !!

laat wat horen

kan iemand mij helpen, ik kan de grafieken niet posten :X, ik heb ze gescand, maar het is nu een word bestand..

hoe zorg ik dat je ze kan zien ?? iig bedankt

:*
 
Ik heb echt een zwaar gruwelijke hekel aan die mono arm. Wat een lelijk ding.
Verder vind ik je verlenging nog steeds super mooi gedaan, en je score is ook om jaloers op te worden :W.

Ga zo door dus.
 
Marcel said:
Vind em achter nog steeds TE laag , verder dikke score..

dit zal sowieso nog aangepast worden omdat het blok nu zeg maar horizontaal staat en je daardoor toch sneller last krijgt van wheelspin. vanaamd nog ff een stukje knallen met maarten als het weer het toe laat.
 
BartR. said:
Mooie score hoor!

Maar dat "iets aangepast", wat houd dat in? Laat je het voorlopig zo, of?

hij is nu weer, weer iets verder aangepast, we doen dit allemaal i netappes om het maximale eruit te halen...

na meppel+ lelystad gaan we weer verder met testen, voorlopig blijft hij zo..
na deze meetings zal de hoogte ook aangepast worden, misschien wel eerst even kijken hoe het zit als ik er een ophoogblokje onder doe..

morgen denk ik ook even nog een paar pics schieten hoe hij er nu werkelijk bijstaat

:*