XSH mina zip....!

MK_GSM said:
Nja het is gecorrigeerd dus 20.9 he! Das wel veel voor een nagenoeg standaard Evo maar echt niet onmogelijk. Als je kijkt naar de rest van de setup denk ik dat het echt we haalbaar is en dat er dus echt niet mis is met de bank:)

idd...
 
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje ongezond vind dat je Mahko's nummer zo ff op et forum gooit , die jonge heeft toch ook wel een recht op privacy of nie ?

Edit : Hoorde net dat het gewoon het nummer van xsh is , mijn excuses bij deze .
 
Last edited:
mattai88 said:
we zullen zien jongens... en de de uitlaatpoort is inderdaad rechtgelecht ;-)...

gaan jullie toch ook mooi op zon tovami als je daar zo hoog op scoort..

er is niets op aan te merken aan de rol niet en ook niet aan de software of wat dan ook...

op bijv. smp rolden er toch ook van die asociaal hoge scores uit en perkpolder ook niet...??
snap jullie reacties op zich wel, maar nu er een keer een hoge score uit een evo komt begint ineens zowat iedereen te blaten en te doen..

zeg dat dan, dat de poort recht gelegd is, en niet dat ie volkomen std is......
 
Bart@Sp said:
zeg dat dan, dat de poort recht gelegd is, en niet dat ie volkomen std is......


die jongen post het verkeerd, de timingen zijn stnd, poort is enkel rechtgetrokken

@ johan: waar baseer je op dat 21,7 pk niet mogelijk is ? met vergelijking van jullie bank of ?? meestal wordt op dit forum altijd op een tovami gemeten en zo onderling vergeleken dus ik snap totaal niet waar je die conclusie vandaan haalt.


kom gerust is een keer langs zoals ik je al keer aangeboden had, zorg ik dat deze scooter er ook staat.. neem jij je scooter ook mee testen we ze beide..(kunnen we gelijk even zien of jou 22/23 pk ook klopt)


over de bank:
wij hebben nog nooit rare scores of wat aan ook gemeten op de tovami, als ik een bank vertrouw is het wel de tovami..onderlinge vergelijkingen met andere banken ook al vaak genoeg uitgevoerd, gecorrigeerd zelfde vermogen


en beter bellen jullie mij niet, daarvoor moet je bij ruud frederiks zijn :+

en iedereen die het niet geloofd jammer dan.

gegroet
marco
 
Snap het hele probleem niet, zodra er een keer leuke scores gehaald worden krijg je alleen maar gezeur van alle kanten, als een score tegenvalt ook of dit nu tuned of ontuned is het is nooit goed!

En als je die tovami`s niet vertrouwd gooi dan eens een keer je eigen ding op een tovami en kijk wat het verschil is, zo kom je nooit van dit gezeur over tovami en zelfgemaakte bank af!
En als je er zo zeker van bent dat een tovami zo veel meer aangeeft, waarom rij je dan niet als een gek naar een tovami bank toe om als eerste 24 of 25 pk met een evo neer te zetten??????

Maarten het ziet er allemaal goed uit hoor *D, wil hem binnenkort wel eens in het echt zien :)
 
Last edited:
BT said:
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje ongezond vind dat je Mahko's nummer zo ff op et forum gooit , die jonge heeft toch ook wel een recht op privacy of nie ?

Idd, echt onverstelbaar sommige mensen. x|
 
ZipMHRTeam said:
Idd, echt onverstelbaar sommige mensen. x|

ik was gewoon verbaasd over deze reacties, dit nummer staat gewoon op zijn site dus is niet een speciaal nummer ofzo..

maar ik snap het wel hoor :*

@jaaerox: ben je er ook dan in meppel :D maken we nog even een praatje :)
 
Wel grappig dat toen de xsh rox #2 met een stage 6 cilinder over de 20 pk ging er ook een aantal mensen waren die zich precies het zelfde af vroegen :+
 
Haha ja;) Mja de wonderen zijn de wereld nog niet uit;) En der zullen toch steeds hogere scotres uit andere cilinders gehaald worden:D Nja plant kt ziet der goed uit;) K kom je @ meppel wel ff meeten;)
 
Tja, als nu blijkt dat de poort gelijk is gefreesd wordt het natuurlijk een ander verhaal. En daar haal je natuurlijk wel je timing mee omhoog, temminste je gemidelde timing, en dit is nogal wat.

Marco: Ik weet dat je me hebt uitgenodigd tijdje terug, maar het is voor ons ruim 2 uur rijden om in Hengelo te komen, en dat alleen om een paar metingen te doen, vind ik wat ver gaan.

Verder heb ik gezegt dat het niet uitmaakt wat je meet, als je maar voor jezelf weet dat je goede metingen maakt waar jij iets aan hebt. Onze filosofie is dat het hard moet gaan op de weg, niet het topvermogen op welke testbank dan ook. Er zijn wel meer scooters met een hoog topvermogen, maar als ze eenmaal op de weg staan komt het er niet uit, en dan sla je naar mijn mening de spijker mis...
 
Met bank is niks mis hoor! Mijn ex evo heeft tijdje geleden ook 21.9 neergezet met hr4. Was wel een tuned versie maar goed!

Iig Vet dikke score! Tunnen en gaan voor die 22+ SAE :D
 
tsja, we zullen wel zien wat er uitkomt, miss wel niet eens veel meer :D..

maar het is inderdaad belangrijker dat het goed hard gaat op de weg...
hard ging het wel van de week iig :W..

ooi :*
 
Johan... said:
Tja, als nu blijkt dat de poort gelijk is gefreesd wordt het natuurlijk een ander verhaal. En daar haal je natuurlijk wel je timing mee omhoog, temminste je gemidelde timing, en dit is nogal wat.

Marco: Ik weet dat je me hebt uitgenodigd tijdje terug, maar het is voor ons ruim 2 uur rijden om in Hengelo te komen, en dat alleen om een paar metingen te doen, vind ik wat ver gaan.

Verder heb ik gezegt dat het niet uitmaakt wat je meet, als je maar voor jezelf weet dat je goede metingen maakt waar jij iets aan hebt. Onze filosofie is dat het hard moet gaan op de weg, niet het topvermogen op welke testbank dan ook. Er zijn wel meer scooters met een hoog topvermogen, maar als ze eenmaal op de weg staan komt het er niet uit, en dan sla je naar mijn mening de spijker mis...

lezen blijft een kunst op zich :W...

maar maakt ook niet uit.. komen elkaar vast wel een keer tegen op een meeting ofzo...

vin het het ook niet waard om nog beetje loos te doen tegen elkaar ;)..
ieder zijn eigen meting ;)
 
komt helemaal goed met dat ding plant. het knalt op straat iig ziek hard. maar doe er maar eerst ff een nieuw bandje op, anders blijf je maar slippen.

En een discussie over een bank voeren ze maar lekker in een ander topic, daar zijn project page's niet voor.
 
ach maak all;emaal niet uit, ben heel wat gewend :D, heb een nieuwe bandje , maar wat voor een :X, niet normaal... na de meetings maar eens fatsoenlijke kopen :P ..

@speedzipsp: ik kom inderdaa naar deze meetings :D, zie ik je daar wel ;) :P
 
jmmr, hij zit vet te ouwhoeren hele tijd, volges mij lukt het wel zondag, ik ga dnek ik wel mee, als je dat goed vindt :P..
bellen we nog wel over..

dus mensen, ik hoop zondag weer eens te banken met de zip .. :P
 
Back
Top