XSH mina zip....!

dankje wel allemaal voor de reacties :D
grafiekjes komen zodra marco en ik de usb stick niet vergeten 8P..

haha, dan zal ik ze posten :D

ooooi :*

edit: met de kappen ben ik bezig... hoe het wordt hou ik nog ff voor mezelf, dus de eerste paar meetigns zal de zip te zien zijn zonder kappen ;)...

als alles helemaal klaar is zal hij pas helemaal in elkaar staan :D
 
Last edited:
heeft wel iets weg van mijn oude zip...

the bigwheelzip maar die had ook een groot voorwiel..

verder mooi project @ ts!
 
anders ik wel :D, jullie horen het vanzelf....

hij is voor meppel+lely nog iets verder aangepast, en heb dan een echt kehin die klaargemaakt is door maaco :)...

ps.. de grafieken komen nog wel *-) haha

:*
 
denk je echt dat het niet kan? Mijne scoort ongeveer evenveel (21.6), alleen wel alles tuned door xsh. Opzich zit er wel meer in, maar geen tijd meer voor. Die testbank klopt wel denk ik :) Sowieso ook niet zo'n bizar hoge score? ik had wel ong. zoiets verwacht :D (kijk ook ff naar scores van perkpolder)
 
Als ik zie wat ik eruit heb kunnen halen, en mijn collega's, vind ik dit wel erg hoog, ook gezien de tamme timing van de mina evo 70.

Overigens is dit geen aanval op XSH ofzo, ik heb alleen mijn twijfels aan Tovami 200 testbanken. Misschien komt het ook wel doordat er een lichte rol inzit en daardoor de overbrenging niet hoog belast wordt. Hierdoor heb je minder verliezen in de overbrenging.

Maargoed, als het op straat maar hard gaat! :)

Verder ziet het project er netjes uit! succes ermee!
 
Nja het is gecorrigeerd dus 20.9 he! Das wel veel voor een nagenoeg standaard Evo maar echt niet onmogelijk. Als je kijkt naar de rest van de setup denk ik dat het echt we haalbaar is en dat er dus echt niet mis is met de bank:)
 
Johan... said:
21.7 pk met een ongetunde mina evo? Volgens mij moet je dan wel ff achter je oren krabben en afvragen of je testbank wel klopt...

De evo is ook niet standaard Johan. De uitlaatpoort is recht getrokken en dat is 1 van de belangrijkste aanpassingen, zo niet de belangrijkste aan een evo.....
 
Johan... said:
Als ik zie wat ik eruit heb kunnen halen, en mijn collega's, vind ik dit wel erg hoog, ook gezien de tamme timing van de mina evo 70.

Overigens is dit geen aanval op XSH ofzo, ik heb alleen mijn twijfels aan Tovami 200 testbanken. Misschien komt het ook wel doordat er een lichte rol inzit en daardoor de overbrenging niet hoog belast wordt. Hierdoor heb je minder verliezen in de overbrenging.

Maargoed, als het op straat maar hard gaat! :)

Verder ziet het project er netjes uit! succes ermee!


ja scheelt nogal als je een rol van 270 kilo moet voortbewegen of van 500 kg....
 
we zullen zien jongens... en de de uitlaatpoort is inderdaad rechtgelecht ;-)...

gaan jullie toch ook mooi op zon tovami als je daar zo hoog op scoort..

er is niets op aan te merken aan de rol niet en ook niet aan de software of wat dan ook...

op bijv. smp rolden er toch ook van die asociaal hoge scores uit en perkpolder ook niet...??
snap jullie reacties op zich wel, maar nu er een keer een hoge score uit een evo komt begint ineens zowat iedereen te blaten en te doen..
 
Johan... said:
21.7 pk met een ongetunde mina evo? Volgens mij moet je dan wel ff achter je oren krabben en afvragen of je testbank wel klopt...

dan moet je even de dingen vragen die je graag wilt weten voordat je dit soort reacties plaatst..

dan hoor je het wel ;)

@ de rest, zelfde verhaal, bel hem op en vraag of de bank wel klopt :X

vat dit op alsof je in mijn schoenen staat en dit soort reacties krijgt ;)
 
Last edited:
Back
Top