19SLIDER86 XSH-crew 18 April 2006 #182 ziet er netjes uit plant.. vanaaf mooi flammen en kijken of we een paar mooie filmpjes/pic kunnen maken xxx
ziet er netjes uit plant.. vanaaf mooi flammen en kijken of we een paar mooie filmpjes/pic kunnen maken xxx
B bad cheeta pestventje 18 April 2006 #183 Zo dat flammen was wel mooi of niet plant. het ging iig erg goed. meppel en lely worden een succes. Last edited: 19 April 2006
Plantje Retired :P 18 April 2006 #184 ja het ging op zich wel redelijk mooi, weet niet wat dat is met die rotor.. nu wel eindelijk weg... maarja, waar ligt het aan :X .. morgen is even goed naar kijken denks :W filmpje + pics komen later.. :*
ja het ging op zich wel redelijk mooi, weet niet wat dat is met die rotor.. nu wel eindelijk weg... maarja, waar ligt het aan :X .. morgen is even goed naar kijken denks :W filmpje + pics komen later.. :*
Plantje Retired :P 21 April 2006 #191 laat ik het daar maar niet over hebben 8P, zuiger is versleten.. moet dus eigenlijk een nieuwe in... doe ik wel na dit weekend, grafiek nog wel super strak en pakt op als een gek
laat ik het daar maar niet over hebben 8P, zuiger is versleten.. moet dus eigenlijk een nieuwe in... doe ik wel na dit weekend, grafiek nog wel super strak en pakt op als een gek
Jules Banned 22 April 2006 #193 hij liep lekker vandaag, kep er ook een lekker sprintje mee getrokken, mag ik het filmpje posten als ik hem heb? +pippi+ 8)
hij liep lekker vandaag, kep er ook een lekker sprintje mee getrokken, mag ik het filmpje posten als ik hem heb? +pippi+ 8)
Plantje Retired :P 22 April 2006 #195 haha ja klopt, mooie area heb je ( oo kal heb je nog geen voorkapje ) is goed jules :*
B bad cheeta pestventje 22 April 2006 #196 ey plant, mooi dagje vandaag, echt mooi ook dat je scooter gewoon goed liep. je hebt er een paar mooie sprints mee gemaakt
ey plant, mooi dagje vandaag, echt mooi ook dat je scooter gewoon goed liep. je hebt er een paar mooie sprints mee gemaakt
Martijn. Well-Known Member 22 April 2006 #197 hehe ja ding kwam wel van zn plek, maar kwam ook door de 50kilo chauffeur
Plantje Retired :P 22 April 2006 #198 hahaha, sorry 50 kilo , mocht ik willen :/.... tis btw 83 kg wat de scooter moet besturen :X... afvallen dus
hahaha, sorry 50 kilo , mocht ik willen :/.... tis btw 83 kg wat de scooter moet besturen :X... afvallen dus