This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XSH mina zip....!

op een paar kleine dingen na wel ja , ding ziet er ook wel rdelijk netjes uit ..

khoop btw maandag avond te kunnen banken

ooi :*

ja gaat door , scooter is nu ook klaar, alleen nog wachten op een carb en mijn rotor :X, ( rotor had ik al maar heeft hij weer verkocht, ''jij hebt hem toch nog niet nodig'') mja leen die van hem wel en heb nu ook mijn oude carb erop zitten om te banken.
Komt ook zo een kleine updat hoe hij er nu bij staat

ooi:*

en een kleine UPDATEEEEE first post

Last edited:

m00i zie ik je moan wel XD

AdiozZz

echt een master project, en een erg nette ophangingsconstructie, kan jij zo goed lassen of heb ik ergens overheen gelezen?

Struiksel said:
echt een master project, en een erg nette ophangingsconstructie, kan jij zo goed lassen of heb ik ergens overheen gelezen?

kon ik dat maar , nee mijn buurman is lasser , samen met me pa hebben ze dat bedacht, gelast =)

@ tyrone: komt goed :*

Die zip lijkt ook op de oude zip van een vriend van mij, maar die is ook al reeds verkocht

Anders gaan we ff andermans foto 3 keer quoten in andermans topic 8P..

@ Maarten: Valt me wel een beetje tegen van je dat je dit 'redelijk toonbaar' vindt.. Het ziet er niet uit man (in vergelijking tot je vorige project) doe er wat aan man :# :*

Idd ziet er allemaal erg vet uit. Ik zou alleen je stang achter wat langer doen. zodat ie wat schuiner/agressiever staat. Kvind hem nu een beetje een mietje

haha, en bedankt allemaal , ik zal er eens naar kijken, ik ben ook nog lang niet klaar.. heb dit voor elkaar gekregen in zo'n 2 maanden ofzo..

spuitwerk, polijsten etc etc.. achterveer miss nog iets langer maken dan maar

maar ik kan hem ook maar niet fatsoenlijk op de foto krijgen :X..

zie jullie in meppel

:*

Marcel said:
stoor me op die "nieuwe" foto's wel aan het feit dat ie achter zo laag staat

klopt, zo krijg je denk ik nog wel eens last van wheelspin... iets langere veer/stang monteren denks en voorkant omlaag jah

AdiozZ

Last edited:
zal die zelf wel doen, zodat ie weer thuis is ik zeg alleen zoveel, meer dan vorige keer })

AdiozZz

Last edited: