XSH mina zip....!

hee plantsletje, tsja leuke zippa he, kom hem wel een keer checken, ff kijken hoe je aant beunen bent +ralf+
btw; t word nu wel een keer tijd dat je een béétje abn gaat typen :*
en ohja; ik eis dat je 2 dezelfde kleine (liefst ori zip) velgjes gaat gebruiken, anders ziet het er niet uit :)
en ohja, wat je zegt "pizzano" op t forum = scooterracer :+
 
Weet je wat vet zou staan, een Zip SP 98 velgje voor, en achter een Runner velg @ homemade (ala HGS Wim) naaf !!

Dan heb je iig 2 velgjes die bij elkaar passen :W

Verder , best leuk een Zipje met mina blok, na de vele mina scoot met pia blokken :#
 
idd leuk.. met nog iets naar boven toe is het een best net subframe..

Ik ga ervanuit aan de constructie te zien dat het een los subframe blijft.. :D

En idd Zip '98 velg(en) ;)
 
er komt inderdaar wel versteviging tussen ( het is ook maar een update he :D ) om jullie een idee te geven hoe hij er bij staat :P..

ik zat idd , ook te denken aan die velgen combinatie( runner met '98 velg )

maar zoals ik al eerder zei wil ik eerst me spul lopend hebben... erna ga ik bezig met het uiterlijk :~ :P

denks toch maar wel een seizoen langer mee draaien ( wou na dit seizoen eigelijk alles verkopen *-) ) als alles naar wens verloopt, en meer kameraden doorgaan, ga ik ook door :D
 
laswerk ziet er netjes uit maarten:) En gelukkig goed is er nagedacht over de uitlijning van de wielen:) dat zie ik vaak anders, mensen bakken het er maar onder en kijken raar op als de brommer ineens alleen nog maar linksaf wil:P

Maar 1 ding: hou je je SR carters aan? Zo niet... waarom dan niet gewoon een sonic carter met klein wiel en klein voorwiel?
 
zjaaakie said:
laswerk ziet er netjes uit maarten:) En gelukkig goed is er nagedacht over de uitlijning van de wielen:) dat zie ik vaak anders, mensen bakken het er maar onder en kijken raar op als de brommer ineens alleen nog maar linksaf wil:P

Maar 1 ding: hou je je SR carters aan? Zo niet... waarom dan niet gewoon een sonic carter met klein wiel en klein voorwiel?

omdat elk blok anders is ...

Dit blok scoort gewoon erg hoog.... dus ik mak het graag hiermee af (A)..

Stel dat ik een ander carter gebruik en ik scoor minder:X... ik zie wel...
 
maarten het word wel wat, ik hoor t wel als je hulp nodig hebt om het klaar te maken voor t banken oid. ben je er al uit wat je met de tank doet?

gr thijs
 
ik ben er nog niet helemaal uit... maar het lijkt me wel wat om een zelfde soort id als wat mijn vader heeft gedaan met het ruiterwisserreservoir...
En dat is een soort koker met een dop en aansluiting enz erin..
Zou het wel graag van alu willen maar mijn buurman heeft geen alu-lasapparaat dus ik denk dat het staal of rvs wordt...

ooooi :*
 
Nice maarten 8), ik kom het wel een keer checken.. hoorde al van Dennis dat het er erg netjes uitzag :#:)

Succes ermee.!
 
Wordt maar is tijd dat ik in je topic post :*

Dit gaat wel weer wat worden Maarten :W

Je moet wel 2 dezelfde velgen nemen imo anders ziet het er niet uit :7
 
Lekker hoor plant, hoop dat ik deze je keer je WEL eens echt kan zien knallen ipv alleen losse onderdelen te bekijken :P.. Veel succes man!
 
Erg nette constructie, die rox velg staat hem erg goed!!... Vind dit nu al 3x zo mooi als je sr. Hier hopelijk toch geen airbrush op?

grtz
 
wel mooi, maar ik denk dat dit heel erg gaat rammeln als je erop rijd omdat er nergens rubber tussen zit :)

mjah :) suc6 verd0r ;)

AdiozZz
 
Back
Top