XSH mina zip....!

mattai88 said:
2e edit: :X, als er iemand is die een goede uplaod site heeft, hoor ik het graag ( niet 1 die vaak down is :P )
Premium :W
met zo'n setup kan je een tientje per jaar ook wel missen voor en fatsoenlijke project pagina;)

voor hoeveel pk's ga je? Met je sr was het voor hoogste pk's met evo, maar je moet mij nog inhalen :+ Alleen is de mijne wel tuned :'( Maar komt wel goed met deze ;) Ik verwacht minstens 22 :D Als je met std. cil al 20 sae haalde, moet je mijn 20.7 sae zeker wel verbeteren.

Mina onder een zip 8P

Wel tof en vooral erg origineel, ben benieuwd hoe alles eronder komt te staan. Zip achtervelg moet toch ook wel op je blok te krijgen zijn, staan hier een aantal projecten die Pia velgen op een Mina blok hebben ;).

succes

haha bedankt voor de reacties, en ja ik ben eigenlijk wel op zoek naar zip velgen.. komt wel goed !! :)

@ ac '88: het was misschien wel een heel hoog gesteld doel, maar ik heb er alle vertrouwen in dat er een leuke score uit komt :D

ik ben zelf ook benieuwd hoe et gaat staan, kan niet wachten tot men buurman eraan begitn te lassen :D... elke keer als ik langs kom is zijn vrouw weg, dus moet hij op de kleine passen :'(

mattai88 said:
haha bedankt voor de reacties, en ja ik ben eigenlijk wel op zoek naar zip velgen.. komt wel goed !! :)

@ ac '88: het was misschien wel een heel hoog gesteld doel, maar ik heb er alle vertrouwen in dat er een leuke score uit komt :D

ik ben zelf ook benieuwd hoe et gaat staan, kan niet wachten tot men buurman eraan begitn te lassen :D... elke keer als ik langs kom is zijn vrouw weg, dus moet hij op de kleine passen :'(

Kan jij dan niet ff voor hem op de kleine passen :P ? of drop hem bij iemand bij jouw thuis hehe :P mja ziet er wel leuk uit :)

Ciao!

ok tanx zal em wel ff bekijken, heb freezer ook al een pmetje gestuurd :), mooi even premium worden denks :)

edit: alle foto's zijn wat groter nu :D... hoop dat jullie er wat aan hebben..

Last edited:
moet je doen :)....

BEN BTW BEZIG MET blokje passen :P :D...., en et staat al best vet moet ik zeggen :W

haha oooooi :*

Last edited:
Haha Mark zei al dat hij z'n frame had verkocht. Dat hij het aan jou verkocht heeft is nog mooier :D
Succes ermee, lekker orgineel 8)

Back