This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XSH 2FAST NX SPRINTER

Status
Not open for further replies.
Thijs jij moet alleen sleutelen en niet met je dikke kont erop gaan zitten :*

Blijkbaar moet ik dat ook niet meer doen, anders was de vario ook niet los gelopen

Besef me wel dat ik echt veel geluk heb gehad, had stukken erger af kunnen lopen iig
 
oei !
goed klote zo een crash, gelukkig valt de schade aan jou en de sprinter nog mee. volgende keer helmpje op ?

edit:
Die jongens op de achtergrond hebben het volgensmij niet zo druk met jou ze waren eerder bang dat er wat met die 2fast aan de hand was.
 
Last edited:
Zonder helm :X

Maar goed klinkt niet zo fijn hoor ik... ging nog wel aardig hard denk?

Wat een breezah's allemaal trouwens "Dikke shit gek dikke 2fast op zijn bek" :X

Vervolgens de hele breezah brigade er heen
 
Net frampje. Beetje jammer dat je bent gevallen, gelukkig goed afgelopen.

Wat is het nut van die meeting? :+ Gewoon rondrijden en meer niet ?
 
Joa inderdaad.
En normaal gesproken ook lol hebben met elkaar.
Lekker boinen.

Woensdag bbq-en
 
Thijs nou hier het bericht! haha klote dat je bent gevallen nou gelukkig is er niks erigs gebeurt,anders komt dat andere frame nooit klaar hahaha nee hij is super zie je binnenkort wel weer!! oooi!
 
Net frampje. Beetje jammer dat je bent gevallen, gelukkig goed afgelopen.

Wat is het nut van die meeting? :+ Gewoon rondrijden en meer niet ?

dat zijn de vetste meetings beetje doelloos rond knallen met zn allen naar de snackbar touren :W
 
ren je daar als een dolle heen kom je daar an komt jeroen de an met de auto wil je na de auto lopen hij tig tal van die wousjes voor je staan kun je geen kant meer op pff word je niet goed van maja gelukkig is alles nog goed verlopen met thijs !! heb nog un foto van de steep op de straat ....



groeten dennis
 
dat zijn de vetste meetings beetje doelloos rond knallen met zn allen naar de snackbar touren :W

jij snapt het keesz is toch mooi knallen mja jammer dat sommige standaard scooters gaan mee sprinten achter je aan rijden je tegemoet komen en dergelijke sommigen hadden nog nooit een meeting gezien :#
 
Thijs, op wat voor'n vermogen zit het 2fast blokje nu dan? Neem aan dat je al een aantal uurtjes bij de testbank hebt doorgemaakt
 
Het is nooit genoeg bart, laten we het daar op houden

Heb eigelijk nog maar weinig op de bank gestaan omdat ik zelf tijdgebrek heb.

Maar komt zeker nog goed voor zoetermeer.

We gaan btw 3 mei ook naar Aldenhoven een DSSC sprint pakken.
 
moeten frank een keer er op zetten om te kijken voor de gein...

hij heeft ook wel ballen iig :W

Ben btw 3 mei weer in Nederland :*
 
hard maarten dat je weer terug bent dan, al plannen voor iets project achtig?

sorry voor het off topic thijs, ben ook erg beniewd naar jullie vermogen en nog meer naar de tijden... maar dat zal vast in de loop van het zeizoen wel goed komen
 


tuulk ga dat pokke eind niet rennen .. en indd is alles gelukkig goed afgelopen
 
Status
Not open for further replies.